Naslov: | PROMOCIJA ZDRAVJA PRI DELU IN NJEN VPLIV NA MOTIVACIJO IN DOBRO POČUTJE ZAPOSLENIH V PODJETJU BTL MARKETING D.O.O. |
---|
Avtorji: | ID Kurbus, Sabina (Avtor) ID šarotar žižek, Simona (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Kurbus_Sabina_2014.pdf (1,18 MB) MD5: ECA95634216F32C0FD41DCF8EC688399
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Zgodovina termina »promocija zdravja« sicer sega nekaj desetletij pred Ottawsko listino o promociji zdravja, ki jo nekateri enačijo za časovno prelomnico promocije zdravja. Prvič naj bi termin izpostavil znan zgodovinar medicine, Henry E. Sigerist, ki je leta 1945 promocijo zdravja opredelil kot eno izmed štirih temeljnih nalog medicine, torej poleg preprečevanja bolezni, zdravljenja bolnih in rehabilitacije. Zanje je promovirati zdravje pomenilo zagotavljati primerne življenjske razmere, izobrazbo, sredstva za počitek in rekreacijo. Po njegovem mnenju naj bi vsak nacionalni program zdravja zagotavljal brezplačno izobraževanje za vse ljudi, dobre delovne in življenjske pogoje ter možnosti za počitek in rekreacijo (Kanin, 2004).
Temo diplomskega seminarja smo izbrali zato, ker je promocija zdravja v Sloveniji slabo raziskan, nepoznan in neizvajan projekt, pa tudi glede na trenutno gospodarsko stanje v državi. Veliko je brezposelnih, veliko je izkoriščanja delavcev, veliko je delodajalcev, ki ne izvajajo, po zakonu predpisanega programa promocije zdravja pri delu. To je področje, ki v prvi vrsti zahteva veliko vlaganj delodajalca, da sestavi program promocije, da ima sestavljene izjave o varnosti, oceno tveganja za vsako delovno mesto v podjetju, in da na koncu izvaja aktivnosti programa.
Osredotočili smo se na zakon o Varnosti in zdravja pri delu in izhajamo iz primera podjetja BTL Marketing d.o.o.. Veliko pozornosti smo v diplomskem seminarju namenili zdravju, zadovoljstvu in motivaciji delavcev. Pomembno je, da imamo zdrave ljudi v organizacijah, da se na svojih delovnih mestih dobro počutijo, da so motivirani za delo, ki ga opravljajo, ker bodo takrat bolj uspešnejši in učinkoviti, kar je pa dobro tudi za organizacijo.
Diplomski seminar smo razdelili na teoretični in praktični del. V prvem delu smo povzemali različne avtorje, ki tako ali drugače definirajo zdravje, promocijo zdravja pri delu, njen razvoj in zgodovino, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dobro počutje, motiviranost in vpliv na promocijo zdravja. V praktičnem delu smo opravili anketni vprašalnik med zaposlenimi v podjetju BTL Marketing d.o.o., dobljene rezultate predstavili v tabeli in na podlagi teh rezultati ovrgli ali potrdili hipoteze. V sklepnem delu smo opisali rezultate in podali mnenje. |
---|
Ključne besede: | zdravje, promocija zdravja, promocija zdravja pri delu, zakon o varnosti in zdravja pri delu, motivacija, dobro počutje, podjetje BTL Marketing d.o.o.. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [S. Kurbus] |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-45940  |
---|
UDK: | 331.4 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11841308  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:RYAJS1P4 |
---|
Datum objave v DKUM: | 04.11.2014 |
---|
Število ogledov: | 1714 |
---|
Število prenosov: | 552 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |