| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PREPOZNAVNOST SLOVENSKIH TURISTIČNIH AGENCIJ
Avtorji:Stražišar, Miha (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Strazisar_Miha_2014.pdf (1,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V teoretičnem delu diplomskega dela smo razjasnili pojme turist, turizem, organizator potovanj in opredelili funkcije turistične agencije. Opisali smo zgodovino in razvoj turističnih agencij na splošno v svetu ter razvoj turizma v Sloveniji. Turizem smo razvrstili glede na gibanje, učinek v plačilni bilanci, dejavnost, število in čas bivanja. Ta razvrstitev je zgolj groba, poznamo tudi druge vrste turizma, katerih imena povedo, za katero vrsto gre. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo ugotavljali, kaj je glavni razlog ljudi za potovanje, kaj pri izbiri destinacije najbolj vpliva na uporabnike turističnih storitev in koliko denarja so ljudje pripravljeni odšteti za oddih s turistično agencijo. Zanimalo nas je tudi, kateri medij je po mnenju anketiranih najprimernejši za oglaševanje turistične agencije in njenih produktov, ugotavljali smo, kolikokrat letno ljudje potujejo, kje rezervirajo potovanje in katero je njihovo najljubše prevozno sredstvo. Zanimal nas je tudi splet dejavnikov pri izbiri potovanja.
Ključne besede:turist, turizem, turistična agencija, turistični aranžma
Leto izida:2014
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7354131 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I68WKKQO
Število ogledov:873
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RECOGNISABILITY OF SLOVENIAN TOURIST AGENCIES
Opis:In the theoretical part we were trying to clarify the concepts tourist, tourism, tour organizer and identify travel agency functions . We described the history and development of tourism agencies in the world in general and the development of tourism in Slovenia . We classified tourism into types according to the movement, the effect of the balance of payments, activity, number and length of stay . Mentioned types are only a rough classification, there are also other types of tourism, whose names tell what type of tourism is. In the research part we determined what are the main reasons for people to travel, what in the choice of destination has the greatest impact on the users of tourist services and how much money people are willing to pay for a vacation with a travel agency . We were also interested which medium, according to the respondents is the most suitable for advertising of tourist agencies and its products, we determined how many times per year people travel, where they book travel and which is their favorite type of transport. We were interested in a combination of factors when choosing travel.
Ključne besede:tourist, tourism, travel agency, tourism package


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici