| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIPOVEDOVANJE Z LUTKAMI V DRUGEM STAROSTNEM OBDOBJU
Avtorji:ID Zamuda, Natalija (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zamuda_Natalija_2014.pdf (3,48 MB)
MD5: 3D6E9D74F0C2DE65411B0D34D6EF2722
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Pripovedovanje z lutkami v drugem starostnem obdobju je praktično diplomsko delo. Namen diplomskega dela je bil opazovati vpliv pripovedovanja z lutkami na otroke, jim omogočiti sodelovanje pri pripovedovanju z lutkami ter z različnimi dejavnostmi ostalih področij kurikuluma spodbujati njihovo prosto igro. Pri izdelavi diplomskega dela smo uporabili deskriptivno in neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Diplomsko delo temelji na primarnih virih. Teoretični del diplomskega dela obravnava svet lutk, kjer smo predstavili pojem in animacijo lutke, vlogo in vpliv lutke na predšolskega otroka in vzgojitelja. Predstavili smo pojem komunikacije, kjer smo izpostavili verbalno in neverbalno komunikacijo ter lutko kot sredstvo komunikacije. V nadaljevanju smo predstavili pripovedovanje in elemente za uspešno pripovedovanje ter pojem in pomen pravljice. Nadalje smo opisali pripovedovanje z lutkami in dialoško dramsko igro z lutkami, kjer smo v okviru praktičnega dela načrtovali in izvedli sedem priprav. Praktični del diplomskega dela smo izvajali z otroki drugega starostnega obdobja, starimi od 2,5 do 4,5 let. Dejavnosti smo izvajali sedem dni in smo z njimi zelo zadovoljni, saj smo dosegli namen diplomskega dela. Otroci so aktivno in z navdušenjem sodelovali pri pripovedovanju z lutkami in v vseh načrtovanih dejavnostih. Elemente iz pripovedovanja z lutkami, zgodbe in vodenih dejavnosti so na ustvarjalen način vključili v svojo prosto igro. Zasledili smo izboljšavo verbalnega in neverbalnega izražanja. Prav tako smo opazili pozitiven vpliv na različna področja razvoja otrok, predvsem na socialni razvoj.
Ključne besede:lutka, pripovedovanje, pravljica, pripovedovanje z lutkami, dialoška dramska igra z lutkami.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Zamuda]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45649 Novo okno
UDK:373.2:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:20870408 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZUGMZKWS
Datum objave v DKUM:10.10.2014
Število ogledov:2717
Število prenosov:346
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STORYTELLING WITH PUPPETS IN THE SECOND AGE BRACKET
Opis:Diploma titled Storytelling with puppets in the second age bracket is a practical diploma. The objective of the diploma was to observe the influence of storytelling with puppets on the children, to allow them to participate in the storytelling with puppets and to encourage their free play with different activities from other curriculum fields. For this diploma we used the descriptive method and the non-experimental method of pedagogical work. This diploma is based on primary sources. The theoretical part of the diploma discusses the world of puppets where the term and animation of the puppet, the role and the influence of a puppet on preschool children and teachers are explained. We introduced the term of communication; we also outlined verbal and non-verbal communication and the puppet as a mean of communication. Then we presented storytelling and elements for a successful storytelling and the term and significance of a fairy tale. Furthermore we described storytelling with puppets and the dialogical drama with puppets where we designed and executed seven preparations in the practical part. The practical part was conducted with children from the second age bracket, aged 2,54,5 years. The activities were held for 7 days and the results were satisfactory, because the objective of the diploma was achieved. The children participated in the activities actively and with great joy in every planned activity. They included the elements of storytelling with puppets, story and planned activities in their free play in a creative manner. We noticed an improvement in their verbal and non-verbal expression. We also noticed a positive influence on different fields of children`s development, especially social development.
Ključne besede:puppet, storytelling, fairy tale, storytelling with puppets, dialogical drama with puppets.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici