SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VIŠANJE PREPOZNAVNOSTI PODJETJA FRUCTAL D.D. S POMOČJO SOCIALNIH OMREŽIJ
Avtorji:Ambrož, Andrej (Avtor)
Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ambroz_Andrej_2014.pdf (1,22 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega seminarja sem preučil socialna omrežja v poslovne namene. Socialna omrežja so novodobni medij, ki s pomočjo naprednih aplikacij vsakodnevno privabljajo številne uporabnike. Potencial brezplačnega oglaševanja na socialnih omrežjih pa so podjetja že začela s pridom izkoriščati. Trenutno je na socialnem omrežju Facebook, ki velja za najpopularnejšo socialno omrežje nas svetu, prisotnih že okoli 800 tisoč uporabnikov v Sloveniji. To še posebej odpira nove možnosti oglaševanja vseh podjetij, ki delujejo znotraj in izven meja Slovenije. Podjetje Fructal d.d. je uradno prisotno na treh socialnih omrežjih. Najpopularnejšem socialnem omrežju Facebook, YouTube in Flickr. Svojo prepoznavnost podjetja viša in nameni največ časa na socialnem omrežju Facebook, kjer vsakodnevno obvešča svoje oboževalce z aktualnimi vsebinami. Od 24. novembra leta 2010, ko se je podjetje Fructal pridružilo omrežju Facebook in vse do danes, je skupaj doseglo več kot 29 tisoč oboževalcev, kar ga uvršča med 100 najbolj obiskanih blagovnih znamk v Sloveniji na socialnem omrežju Facebook.
Ključne besede:Socialna omrežja, Facebook, YouTube, prepoznavnost, oglaševanje, oboževalci
Leto izida:2014
Založnik:[A. Ambrož]
Izvor:Maribor
UDK:004.738.5
COBISS_ID:12415004 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:558
Število prenosov:48
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INCREASING THE VISIBILITY OF COMPANY FRUCTAL D.D. WITH HELP OF SOCIAL NETWORKS
Opis:In the thesis I examine the use of social networks for business purposes. Social network are new-age website attracting users every day. The potential of free advertising on social networks, is advantageously exploited by the enterprises. Facebook, currently the most popular social network in the world, has about 800 thousand users in Slovenia. This opens new advertising possibilities for all companies within and outside the borders of Slovenia. The company Fructal d.d. is officially present on three social networks. The most popular social network Facebook, YouTube and Flickr. Company spend the most time on the social network Facebook, when daily informs their fans with the latest content. From 24 November 2010, when the company Fructal joined the Facebook network and up to now, it has reached a total of more than 29 thousand fans, making it among the 100 most visited Slovenian brands on Facebook.
Ključne besede:Social networks, Facebook, YouTube, visibility, advertising, fans


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici