| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STRATEGIJA GRADNJE LIKOVNEGA DELA PRI PREDŠOLSKIH OTROCIH Z VIDIKA LIKOVNE TIPOLOGIJE
Avtorji:Hudoklin, Dejan (Avtor)
Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Hudoklin_Dejan_2014.pdf (15,41 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Celoten namen diplomskega dela je ugotoviti, ali se strategije gradnje posameznih otroških del razlikujejo in jih podrobneje preučiti glede na podobnosti, razlike, odstopanja in posebnosti. Prav tako želimo na podlagi pridobljenih rezultatov in gradiva določiti otroka v likovni tip, ki bi mu najbolj ustrezal. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena literatura s področja likovne vzgoje predšolskih otrok, značilnosti njihovega likovnega izražanja, ustvarjalnosti, likovnih dejavnikov in likovnih tipov, ki smo se jim še podrobneje posvetili. Empirični del je sestavljen iz podrobnejše razlage strategije gradnje posameznega otroka. Pri tem smo si pomagali s pridobljenim slikovnim in video materialom, ki smo ga zbrali med raziskavo. Raziskava je zajemala devet predšolskih otrok, starih pet in šest let. Pripravili smo jim reprodukcijo Harlekina avtorja Paula Cézzana, jim priskrbeli ustrezen material in pripravili ostale pogoje za nemoten ustvarjalni proces. Rezultati raziskave so pokazali, da lahko glede na likovne dejavnike največ otrok umestimo v ekspresivni likovni tip, glede na afiniteto do likovno izraznih sredstev v koloristični likovni tip in glede na osebnostne poteze v počasen in pedanten tip.
Ključne besede:predšolski otrok, likovno izražanje, ustvarjalnost, likovni dejavniki, strategija gradnje likovnega dela, likovna tipologija.
Leto izida:2014
Založnik:[D. Hudoklin]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:7(043.2)
COBISS_ID:20854024 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AD7IICAN
Število ogledov:651
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE STRATEGIES OF CONSTRUCTING A WORK OF ART IN PRESCHOOL CHILDREN FROM THE VIEWPOINT OF ART TYPOLOGY
Opis:The main aim of the thesis is to establish whether construction strategies of certain children's artwork differ, and to study them in detail based on similarities, differences, deviations and peculiarities. Another goal is to ascribe a child an artistic type that fits best, based on the obtained results and research material. The thesis consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part introduces reviewed literature of preschool art, characteristics of preschool artistic expression, creativity, artistic factors and artistic types. A special emphasis is on the latter. The empirical part consists of a detailed explanation of strategy construction of each child. This was done with the help of visual and video material gathered in the research. The research included nine preschool children, aged five and six. They were given a reproduction of Harlequin by Paul Cézanne, the needed material and other conditions for an undisturbed creative process. The results of the research show that in terms of artistic factors, the majority of children are of expressive artistic type; in terms of affinity to means of artistic expression, the majority are of coloristic artistic type; and in terms of personality features, they are of slow and precise type.
Ključne besede:preschool child, artistic expression, creativity, artistic factors, strategies of constructing artwork, art typology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici