| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
Avtorji:Jelen, Žiga (Avtor)
Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jelen_Ziga_2014.pdf (2,54 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre s pomočjo knjižnice AndEngine. Knjižnice vsebujejo različne funkcionalnosti, ki jih prikličemo oz. uporabimo pri samem razvoju. Ni nam treba vedeti, kako točno funkcionalnost deluje, ampak moramo vedeti samo, kako funkcionalnost priklicati oz. uporabiti. Zato je uporaba knjižnic za razvijalce priporočljiva, saj s tem dosežemo večjo stabilnost in zanesljivost igre, prav tako pa nam olajšajo delo. Preučili bomo knjižnico AndEngine, v kateri bomo spoznali življenjski cikel, ustvarjanje različnih aktivnosti, delo z entitetami, modifikatorje, kamere in dodatne razširitve za samo knjižnico. Predstavili in analizirali bomo konkurenčne knjižnice in naredili preprost prototip igre, ki bo namenjena otrokom za učenje ločevanja odpadkov.
Ključne besede:Android, AndEngine, igralni pogon, knjižnica, igra
Leto izida:2014
Založnik:[Ž. Jelen]
Izvor:Maribor
UDK:004.354.7:004.412(043.2)
COBISS_ID:18388502 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8NYG7XNV
Število ogledov:1056
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing Mobile Games with AndEngine
Opis:This diploma paper presents game development using the AndEngine library. Libraries include different functions, which we launch and use during the development. We do not have to be familiar with the functions in particular, we simply have to know how to launch and use the function. Therefore, the use of libraries is recommended for developers as we achieve greater stability and reliability of the game, and it also facilitates our work. We will study the AndEngine library, in which we will get to know the life cycle, activity creating, working with entities, modifiers, cameras and different library extensions. We will present and analyze competitive libraries, and develop a simple game prototype intended to teach children waste sorting.
Ključne besede:Android, AndEngine, Game engine, Library, Game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici