| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:COMPREHENSION OF HUMOR IN YOUNG LEARNERS OF ENGLISH IN SLOVENIA
Avtorji:ID Cartl, Mateja (Avtor)
ID Jurančič Petek, Klementina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cartl_Mateja_2014.pdf (1,65 MB)
MD5: B09B7AF8E0A30480C05C54B5D8B36E7B
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The master's thesis deals with the analysis of coursebooks for high school students, published by Oxford UP. Specifically we were interested in the amount of humor included, its types, its purpose and whether humor in coursebooks is culturally bound. The thesis also deals with the amount of humor understood by students. It examines the role of gender, class and school. The study involved 345 students from different grammar and vocational schools from the Education Institute in Maribor. The data for students were gained with the help of the questionnaire. The Coursebook analysis showed that there is not enough humor included in the coursebooks. Humor that is included, however, lacks type diversity. Further, the results from the analyzed student’s answers show that the students understand humor; however, most of the students (especially male students and students that go to vocational school) do not find the cartoons which contain general humor funny. The students preferred culturally bound humor.
Ključne besede:humor, benefits, disadvantages, coursebooks, comprehension.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Cartl]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44866 Novo okno
UDK:811.111-7(043.2)
COBISS.SI-ID:20738056 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AYXW3MPO
Datum objave v DKUM:28.07.2014
Število ogledov:1673
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:RAZUMEVANJE HUMORJA PRI ANGLEŠČINE UČEČIH SE SLOVENSKIH SREDNJEŠOLCIH
Opis:Magistrsko delo zajema analizo učbenikov za srednješolce, za pouk angleščine, ki so bili objavljeni pri založbi Oxford UP. Zanimala nas je zlasti količina vključenega humorja, njegove vrste, namen in ali je humor v učbenikih kulturno pogojen. Magistrsko delo zajema tudi oceno količine humorja, ki ga dijaki razumejo. Pri tem je bila preverjena vloga spola, letnika in šole. V raziskavi je sodelovalo 345 študentov iz različnih gimnazij in poklicnih šol na področju Zavoda za šolstvo Maribor. Podatki za dijake so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika. Analiza učbenikov je pokazala, da v učbenike ni vključenega dovolj humorja. Humorju, ki je vključen, pa manjka tipska raznolikost. Nadalje so rezultati analiziranih odgovorov dijakov pokazali, da dijaki razumejo humor, vendar pa se večini dijakom (predvsem fantom in dijakom poklicnih šol) karikature, ki vsebujejo splošni humor ne zdijo smešne. Dijaki imajo raje humor vezan na kulturo.
Ključne besede:humor, prednosti, slabosti, učbeniki, razumevanje.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici