| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TEHNIKE UPODABLJANJA RISANK
Avtorji:Šuman, Slavica (Avtor)
Podgorelec, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Mongus, Domen (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Suman_Slavica_2014.pdf (3,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo se v začetku posveti sodobnim in tradicionalnim tehnikam izdelave risank. Preučuje različne tehnike fotorealističnega in nefotorealističnega upodabljanja. Slednje je največkrat uporabljeno v risankah. Upodabljanje uvrščamo v proces produkcije in je časovno potratno. V modelirniku Cinema 4D na podlagi zmodelirane in animirane kratke tridimenzionalne risanke ugotavljamo, kateri parametri so časovno najmanj potratni in kvalitetno primerni. Risanko v praktičnem delu upodobimo z vtičnikom Sketch and Toon in ob izbranih različnih parametrih ugotavljamo, če je vtičnik primeren za risanke ali ne. V štirih različnih načinih upodabljanja z vtičnikom Sketch and Toon potrdimo, da je primeren za upodabljanje risank.
Ključne besede:risanka, upodabljanje risank, nefotorealistično upodabljanje, Cinema 4D, Sketch and Toon
Leto izida:2014
Založnik:[S. Šuman]
Izvor:Maribor
UDK:778.534.6:791.2286(043.2)
COBISS_ID:18288662 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LVXVQ1DJ
Število ogledov:848
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CARTOON RENDERING TECHNIQUES
Opis:This diploma thesis, is in the beginning devoted to the techniques of making modern cartoons and traditional ones. It examines various techniques of photorealistic and non-photorealistic rendering. The latter is most commonly used in cartoons. Rendering is part of the production process and is time-consuming. Based on a short three-dimensional cartoon, modelled and animated in Cinema 4D, we determined which parameters are less time consuming and quality suited. In practical part, the cartoon is also rendered with Sketch and Toon. With differently selected parameters we decided whether Sketch and Toon is suitable for cartoon rendering or not. With four different ways of rendering using Sketch and Toon, we confirm that it is suitable for this task.
Ključne besede:cartoon, cartoon rendering, non-photorealistic rendering, Cinema 4D, Sketch and Toon


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici