| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DRUŽINA PREDŠOLSKEGA OTROKA S POSEBNIMI POTREBAMI
Avtorji:ID Sreš, Urška (Avtor)
ID Goriup, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sres_Urska_2014.pdf (617,89 KB)
MD5: 5CD1F7A809E36926A0D81C36A146091A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Predmet diplomskega dela je družina s predšolskim otrokom s posebnimi potrebami. Do tega raziskovanja me je pripeljalo zanimanje in veselje za delo z otroki s posebnimi potrebami, ki so mi ga ti otroci tudi vzbudili. Z otroki s posebnimi potrebami sem se srečevala že v obdobju srednješolskega izobraževanja, v študijskem obdobju pa sem imela priložnost spoznati še otroke s posebnimi potrebami, ki so v razvojnem oddelku. Skozi tedenske obiske razvojnega oddelka v Murski Soboti sem spoznavala delo z otroki s posebnimi potrebami, sodelovanje med starši in vzgojitelji ter doživeto veselje otrok ob dejavnostih. Prav tako sem imela priložnost videti, kako veliko vlogo ima družina predšolskega otroka s posebnimi potrebami že samo, ko ga vodijo v vrtec, kaj šele pa pomeni vloga družine doma. Da bi dobila odgovore na vprašanja, kako sploh družina doživlja novico, da ima otroka s posebnimi potrebami, kako se s tem sooči, kako se vloga družine spremeni, s kakšnimi težavami se srečujejo ipd., sem opravila intervju z materami predšolskega otroka s posebnimi potrebami. V diplomski nalogi sem najprej v teoretičnem delu predstavila nekaj splošnega o družini, nato sem se pa osredotočila predvsem na družino, ki ima otroka s posebnimi potrebami, na predšolske otroke s posebnimi potrebami, na vzgojo in izobraževanje, ki je ključnega pomena v otroštvu, ter na posamezne kategorije otrok s posebnimi potrebami. Empirični del pa je tisti, v katerem so navedeni odgovori na raziskovalna vprašanja in preverjene hipoteze.
Ključne besede:družina, predšolski otrok s posebnimi potrebami, soočanje družine, otroci z govorno-jezikovno motnjo, gibalno ovirani otroci, dolgotrajno bolni otroci
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Sreš]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44692 Novo okno
UDK:373.2:376(043.2)
COBISS.SI-ID:20729864 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VUK1JKUV
Datum objave v DKUM:23.07.2014
Število ogledov:2936
Število prenosov:675
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A FAMILY WITHA A PRESCHOOL CHILD WITH SPECIAL NEEDS
Opis:This diploma thesis is focused on presenting a family who have a child with special needs. The reason why We have decided to do this research is my interest in working with children with special needs and the joy of being involved in this process. I came upon these children as early as in secondary school, while during my studies I had the opportunity to come into contact with children engaged in class units for children with special educational needs. During weekly visits of special class units in Murska Sobota, I came across working with children with special needs, the parent-teacher collaboration, and children’s enthusiasm for classroom activities. I also had the opportunity to perceive the role of families with preschool children with special needs simply when taking them to the kindergarten, let alone their importance in their home environment. To get the answers to questions on how a family experiences the fact of having a child with special needs and how to confront it, how the role of family changes, the difficulties they encounter etc., I interviewed some mothers who have children with special needs. In the theoretical part of the diploma thesis, I presented some general facts about the family and hereinafter focused on the family who have a child with special needs, preschool children with special needs, education, which plays an essential part in childhood, and on various individual categories of children with special needs. The empirical part includes answers to research questions and verified hypotheses.
Ključne besede:family, preschool children with special needs, family confrontation, children with speech and language impairment, physically disabled children, chronically ill children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici