| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN KOMUNICIRANJA V ODNOSU DO POTROŠNIKA V PODJETJU X
Avtorji:ID Murnik, David (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Murnik_David_2014.pdf (751,20 KB)
MD5: DA54596D410EC629F2D64037604E3850
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu je obravnavan pomen komuniciranja v odnosu do potrošnika v podjetju X. V prvem delu so predstavljeni pojma komunikacije in tržno komuniciranje, oblike tržnega komuniciranja in storitve na splošno. V raziskovalnem delu smo z anketo opravili raziskavo med uporabniki storitve podjetja X. Z raziskavo smo ugotovili, da oglasi nimajo vpliva pri nakupu izdelkov ali storitev, da se jim zdijo oglasi podjetij, ki oglašujejo svoje izdelke ali storitve, zavajajoči in da imajo strokovno usposobljeni prodajalci vpliv pri odločitvi o nakupu izdelka ali storitve. Podjetju X smo predlagali, naj bodo pri oglaševanju pazljivi, da so v oglasu predstavljeni vsi pomembni podatki in da oglasi ne smejo biti zavajajoči. Potrošniku predlagamo, naj se o ponudbi podrobneje pozanima pri prodajalcih, ki so za to usposobljeni.
Ključne besede:- tržno komuniciranje, - oglaševanje, - storitev.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44404 Novo okno
COBISS.SI-ID:7303699 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UOOGZ0PJ
Datum objave v DKUM:23.06.2014
Število ogledov:1156
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPORTANCE OF COMMUNICATION IN REALTION TO CONSUMER IN COMPANY X
Opis:In this dissertation we discused the importance of communication in relation to consumer in company X. In the first part, we presented the concept of communication and marketing communication, forms of marketing communication and services in general. Research has shown that adds have no effect when buying products or services, manny of them consider adds that advertise companies products or services is misleading, and that qualified vendors influence the decision to purchase a product or service. We proposed that the advertisement presents all relevant information and that advertisement must not be misleading. We recommend to consumer that they should inquire about the offer in detail with dealers who have qualified for this.
Ključne besede:- marketing communications, - advertising, - services.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici