| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ATMOSFERE V PRODAJNEM OKOLJU NA NAKUPNO VEDENJE PORABNIKOV
Avtorji:Sotrell, Anja (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sotrell_Anja_2014.pdf (1,67 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo želeli predstaviti del področja vedenja porabnikov, to so štiri razsežnosti atmosfere v prodajnem okolju: vidnost, slišnost, vonjave in otipljivost. V empiričnem delu smo izvedli strukturirano iskanje znanstvenih člankov, ki opisujejo raziskave na področju vpliva atmosfere v prodajnem okolju na nakupno vedenje porabnikov, in sicer s pomočjo iskanja po ključnih besedah v pregledu literature Turleya in Millimana (2000) ter v elektronski bazi ScienceDirect. Z analizo 42 znanstvenih člankov smo bralcu želeli predstaviti nekaj glavnih značilnosti uvodnega ter metodološkega dela izbranih znanstvenih člankov. Rezultati empiričnega dela kažejo, da razsežnosti atmosfere raziskovalno niso številčno enako zastopane, saj je slišnost bolj preučevana kot vonjave in vidnost, medtem ko otipljivost ni raziskovalno zastopana. Znanstvene študije prav tako niso številčno enako razporejene med metodami raziskovanja, saj so skorajda vse obravnavane znanstvene študije eksperimentalno zasnovane. Glede na čas izvedbe raziskave so vse znanstvene študije presečne raziskave in glede na tip okolja raziskave je večina študij terenskih raziskav. Glede na celino izvedbe raziskave študije niso geografsko enakomerno porazdeljene po celinah, saj je večina raziskav izvedenih v Severni Ameriki, medtem ko so Azija, Južna Amerika in Afrika raziskovalno povsem nepokrite.
Ključne besede:analiza znanstvenih študij, atmosfera, porabnik, nakupno vedenje, vidnost, slišnost, vonjave, otipljivost
Leto izida:2014
Založnik:[A. Sotrell]
Izvor:Maribor
UDK:159.93/.94:339.13(043.2)
COBISS_ID:20737032 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HSCCLND9
Število ogledov:704
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF ATMOSPHERE IN SALES ENVIRONMENT ON THE SHOPPING BEHAVIOUR OF CONSUMERS
Opis:In the master work we wanted to introduce a part of the consumer behaviour field, namely the four dimensions of the atmosphere in sales environment: visual, aural, olfactory and tactile. In the empirical part we performed a structural search of scientific articles, which describe researches on the field of influence of atmosphere in sales environment on the shopping behaviour of consumers, by searching through the key words in the literature review of Turley and Milliman (2000) and the electronic database ScienceDirect. By analysing 42 scientific articles, we wanted to introduce the reader some main characteristics of the introductory and methodological work of the chosen scientific articles. The results of the empirical work show, that the dimensions of the atmosphere are numerical not equally represented from the research and numbers point of view, then aural is researched more than olfactory and visual, while tactile is not researched at all. Scientific studies are also not numerical equally subdivided among the methods of research, then almost all scientific studies are based on experiments. Regarding the time horizon of the research, all studies are cross-sectional studies and regarding the setting of the environmental research, most studies are field studies. Regarding the continent of the research, the studies are not geographically equally subdivided among the continents, because most researches are performed in North America, while Asia, South America and Africa are totally not covered.
Ključne besede:analysis of scientific studies, atmosphere, consumer, shopping behaviour, visual dimension, aural dimension, olfactory dimension, tactile dimension


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici