| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA UČINKOV SISTEMA KAKOVOSTI STANDARDA ISO 9001 V IZBRANEM PODJETJU
Avtorji:ID Anžel, David (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Anzel_David_2014.pdf (2,48 MB)
MD5: BEFAB3717E03052AEEFE660A39AD80CF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem poskušal ugotoviti učinke, ki jih prinaša sistem standarda kakovosti ISO 9001:2008 v izbranem podjetju. Predmet raziskave so vsi učinki, ki vplivajo na celotno delovanje organizacije. Tako so zajeti učinki iz poslovanja in uspešnosti podjetja, vpliva na odjemalce, zaposlene ter dobavitelje. V diplomski nalogi je zajeta anketa o zadovoljstvu odjemalcev, ki kaže, da ima podjetje dobre odnose z vsemi svojimi odjemalci ter najpomembnejše, da so z ponujenimi izdelki in storitvami zadovoljni. V teoretičnem delu naloge sem predstavil pojem kakovosti in prikazal njegov razvoj ter izhodišča različnih avtorjev. V nadaljevanju sem predstavil kaj je standardizacija, kdo so njeni nosilci ter zakaj je standardizacija pomembna. Sledi predstavitev standarda ISO 9001 ter družine standardov, kaj so njegovi sestavni deli ter kakšne so prednosti in slabosti le-tega standarda. V praktičnem delu naloge sem se posvetil analizi sistema kakovosti v izbranem podjetju. Najbolj vidni pozitivni učinki so zadovoljstvo odjemalcev, manj reklamacij, boljše sodelovanje z dobavitelji in motiviranost zaposlenih.
Ključne besede:management kakovosti, standard ISO 9001:2008, standardizacija, učinki standarda
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Anžel]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44175 Novo okno
UDK:658.562
COBISS.SI-ID:11767068 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9BN2BYUC
Datum objave v DKUM:31.07.2014
Število ogledov:2144
Število prenosov:443
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF THE EFFECTS OF THE QUALITY SYSTEM ISO 9001 IN THE SELECTED COMPANY
Opis:In my diploma thesis, I have tried to establish the efficiency of the quality standard system ISO 9001:2008 in a selected company. My research primarily dealt with all the effects that influence all aspects and operations of the organization - this includes effects on the business operations, the successfulness of the company, customers, employees and suppliers. The thesis includes a survey asking the customers if they are content with the company. The survey has shown that the company has built a good relationship with its customers and that they are pleased with the products and the services provided by the company. In the theoretical part of my thesis, I have explained the concept of quality as well as presented its progress and the basic premises of several different authors. Furthermore, I have presented the concept of standardization, who is in charge of its management and why it is deemed important. The next part of the thesis deals with the presentation of the standard ISO 9001 and the family of standards, its main components and the advantages and disadvantages of this particular standard. The practical part of the thesis is focused on the analysis of the quality system in the selected company. The most obvious positive effects are the satisfaction of the customers, less complaints, better cooperation with suppliers and the motivation of the employees.
Ključne besede:quality management, standard ISO 9001:2008, standardization, effects of the standard


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici