| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UČENJE V VRTCU
Avtorji:ID Vombek, Suzana (Avtor)
ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vombek_Suzana_2014.pdf (801,80 KB)
MD5: F383536D769BC44B44791B94F06348DA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Tema diplomskega dela je učenje v vrtcu, namen pa, da na podlagi teoretičnega dela skozi različna področja predstavimo pomen učenja v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu bomo predstavili vlogo in pomen vrtca, vrtec nekoč in danes ter spregovorili o alternativnih oblikah vrtca, ki jih poznamo tudi pri nas. Dotaknili se bomo različnih teorij otrokovega razvoja, predstavili razvojne značilnosti predšolskih otrok in vpliv vrtca na otrokov razvoj. Nanizali bomo nekaj teorij učenja, ugotavljali vlogo aktivnega učenja in motivacijo za učenje. Poudarek bo na igri, teorijah in vrstah otroške igre ter vlogi odraslega v njej. V praktičnem delu bomo predstavili, na kakšen način v vrtcu uresničujemo cilje in načela kurikuluma. Namen raziskave bo predstaviti učenje otrok v vrtcu skozi igro in s pomočjo evalvacije ugotoviti napredek otrok na vseh področjih dela v vrtcu. V raziskavo bomo vključili skupino otrok prvega starostnega obdobja v vrtcu Braslovče.
Ključne besede:vrtec, otrok, učenje, otroška igra, kurikul, alternativni vzgojni koncepti, področja dejavnosti v vrtcu.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Vombek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44120 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:20531720 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RAFVWW4S
Datum objave v DKUM:14.05.2014
Število ogledov:4344
Število prenosov:741
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:KINDERGARTEN TEACHING
Opis:The topic of this diploma paper is learning in kindergarten. Its purpose is that on the basis of theoretical part through various fields we present the significance of learning in a pre-school period. In the theoretical part we will explain the role and importance of kindergarten, the institution in the past and today, and we will also present the alternative forms of kindergarten known on Slovenian grounds. We will mention different theories of a child's development. Furthermore, we will introduce developmental characteristics of pre-school children and the influence of kindergarten on children's growth. We will list some theories of learning and assess the role of active learning and motivation of children. The emphasis will be on playing, theories and kinds of children's games, and the role of adults in the game. In the practical part we will show in what ways we realise the aims and principles of curriculum in the kindergarten. Firstly, the goal of our research will be to present children's learning in kindergarten through games. Secondly, by evaluation we will be able to establish children's development in every field of work in kindergarten. A first age group at Braslovče kindergarten will be included in the research.
Ključne besede:kindergarten, a child, learning, children's games, curriculum, alternative educational concepts, spheres of activity in kindergarten.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici