| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZLIKE MED VODENJEM OTROŠKEGA IN MLADINSKEGA PEVSKEGA ZBORA
Avtorji:Kosem, Nika (Avtor)
Črčinovič Rozman, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kovačič, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Kosem_Nika_2014.pdf (484,78 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora je obravnavana tematika, ki se nanaša na vodenje pevskega zbora. Želeli smo ugotoviti, kakšne so razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora, torej kje se le¬-te pojavljajo. Prvi del diplomskega dela obravnava teoretične vidike vodenja pevskega zbora, in sicer so opisana psihološka, pedagoška in didaktična izhodišča za delo s šolskim pevskim zborom. Predstavljena je tudi fiziologija in oblikovanje otroškega glasu, eno poglavje pa je namenjeno tudi zborovodji, saj je le-ta glavni dejavnik, da pevski zbor sploh obstaja. Empirični del diplomskega dela je bil izveden s pomočjo kavzalno-eksperimentalne metode dela. S pomočjo anketnega vprašalnika je bilo ugotovljeno, da obstajajo statistično značilne razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora na vseh treh raziskanih področjih, in sicer v metodološkem pristopu, kjer se razlike kažejo v pogostosti namenjanja pozornosti interpretaciji pesmi, v glavnem tudi pri pogostosti uporabe posameznih inštrumentov kot pripomočkov za učenje ter v pogostosti petja ob inštrumentalni spremljavi zborovodje. Na področju pevskih vaj in nastopov smo razlike med otroškim in mladinskim pevskih zborom ugotovili v številu pevskih vaj, ki jih imajo pevski zbori v enem tednu, v številu šolskih ur učenja nove pesmi, v številu pesmi, ki se jih zbori naučijo v enem šolskem letu, v številu tekmovanj, ki se jih zbori udeležijo v enem šolskem letu, ter v pogostosti soodločanja učencev pri izbiri pesemskega repertoarja. V zadnjem sklopu, torej splošnih značilnostih obeh pevskih zborov, pa se razlike kažejo v samooceni strokovne usposobljenosti za delo s pevskim zborom, v vrsti petja v pevskem zboru, ter v času, ki ga posamezni zbori namenijo skupnemu druženju. Glede na rezultate, ki jih je prinesla naša raziskava, bi bilo dobro, da bi zborovodje malo več pozornosti namenili avdiciji, posameznim tehničnim vajam, posameznim metodam za delo s pevskim zborom ter interpretaciji pesmi, saj bi s tem še bolj dokazali svojo usposobljenost za delo s pevskim zborom ter tako pričarali zadovoljstvo sebi in pevcem.
Ključne besede:petje, pevski zbor, zborovodja, pevska vaja, učenje nove pesmi 
Leto izida:2014
Založnik:[N. Kosem]
Izvor:Maribor
UDK:78.087.68(043.2)
COBISS_ID:20525576 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VDHPD8EQ
Število ogledov:1099
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIFFERENCES IN MANAGING CHILDREN'S AND YOUTH CHOIR
Opis:The diploma work Differences in managing children's and youth choir deals with choir management. Our aim was to find out what differences there are between managing children's and youth choirs as well as where they occur. The first part of the work treats the theoretical aspects of the choir management e.g. psychological and pedagogical issues related to school choir management and the physiology as well as the formation of child's voice. One chapter is dedicated to the choirmaster as a crucial person responsible for the choir's existence. The empirical part of the work was carried out with the help of the causal-experimental method. The questionnaire results showed that there were statistically important differences in managing children's choir to managing youth choir in all three research fields. Methodologically one can perceive differences in the frequency of interpretation change, the usage of certain instruments to assist learning and singing performed with choirmaster instrumental accompaniments. As far as singing lessons are concerned there are differences between children's and youth choirs in their frequency per week, the number of lessons dedicated to learning a new song, in number of songs learnt in one year, in number of competitions the choirs attends in one year and in how often students can participate in the selection of the repertoire. The differences can also be seen in the last part of the diploma work and are related to the choir management expertise self-assessment, the kind of singing the choir performs and the time choirs dedicate to socializing. According to the research results we suggest choirmasters to pay more attention to the audition, individual technical exercises, methodology they use and song interpretation which would lead to greater satisfaction of both, choirmasters as well as singers.
Ključne besede:singing, choir, choirmaster, singing lessons, learning new songs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici