| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PROTOKOL - ORGANIZIRANOST IN KOMUNIKACIJA V KRIZNIH SITUACIJAH
Avtorji:Pelko, Natalija (Avtor)
Podbregar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pelko_Natalija_2014.pdf (19,17 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V Republiki Sloveniji imamo različne protokolarne službe, ki med seboj pogosto sodelujejo. V nalogi smo proučevali njihovo organiziranost in komunikacijo znotraj posamezne protokolarne službe in med njimi. Njihova komunikacija je še posebej pomembna pri reševanju kriznih situacij. Kadar nastane krizna situacija, jo mora protokolarna služba nemudoma in neopazno rešiti, saj lahko krizna situacija vpliva na ugled države. Problemi pri komunikaciji se pojavljajo predvsem znotraj posameznih služb zaradi medsebojnih konfliktov in zamer med zaposlenimi ter zaradi pomanjkanja informacij o dogajanju znotraj službe. Med protokolarnimi službami je komunikacija boljša. Težava pa je pri komunikaciji z uradi naročnikov protokolarnih storitev, predvsem zaradi prepoznega in pomanjkljivega prenosa informacij. Čeprav nobena protokolarna služba nima izdelanega kriznega načrta, se poskušajo maksimalno pripraviti na morebitne krizne situacije. Med krizo je komuniciranje svetovalcev za protokol zadovoljivo, saj vsi stremijo k rešitvi problema. Največjo pomanjkljivost pri komunikaciji protokolarnih služb vidimo v pomanjkanju analiziranja reševanja kriznih situacij, potem ko je kriza že mimo. Vpeljati je treba pogovore, sestanke in druge oblike druženja (tudi neformalne), s katerimi bodo reševali konflikte in nerazumevanja med sodelavci ter z analizo problemov in izkušenj nadgrajevali strokovno znanje službe. Večina protokolarnih uslužbencev je zadovoljna s trenutno organiziranostjo protokolarnih služb v Sloveniji. Delo v kriznih situacijah poteka ustrezno in malo verjetno je, da bi združitev vseh protokolarnih služb izboljšala delo in komunikacijo med svetovalci za protokol, saj se večje težave v komunikaciji pojavljajo znotraj posamezne službe in ne med službami.
Ključne besede:protokol, organiziranost protokola v Sloveniji, krizna situacija pri protokolu, krizno komuniciranje v protokolarni službi
Leto izida:2014
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7292179 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:X2KWTYE9
Število ogledov:1274
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PROTOCOL - ORGANIZATION AND COMMUNICATION IN CRISIS SITUATIONS
Opis:In the Republic of Slovenia there are different protocol offices that often cooperate with each other. In the master's thesis we looked into their organization and communication within each protocol office and among them. The way they communicate is particularly important when dealing with crisis situations. When a crisis situation arises the protocol office has to solve it immediately and invisibly as it can affect the reputation of the state. Communication problems mostly occur within protocol offices due to conflicts and resentments among employees and the lack of information about developments within a protocol office. The communication among protocol offices is better. Communication problems exist with the procuring entities of the protocol office' services for reason of belated and insufficient transfer of information. Although neither of the protocol offices has a contingency plan, they make the effort to prepare to the maximum for possible crisis situations. When a crisis situation arises all participants cooperate and communicate satisfactory as they all seek to find a solution to the problem. The biggest deficiency in the communication of protocol offices can be seen in the lack of analysing the process of solving crisis situations when they are already over. It shall be necessary to introduce conversations and meetings and organise social occasions (also informal) whereby they will be able to solve conflicts and lack of understanding among colleagues at work and upgrade professional knowledge of the office by analysing problems and experience. The majority of protocol officers are satisfied with the current organization of the protocol offices in Slovenia. The work in crisis situations is done properly and it is unlikely that work and communication among protocol office’ employees would improve in a joint protocol office as there are greater communication problems within a protocol office than among them.
Ključne besede:protocol, organization of Protocol in Slovenia, crisis situation in protocol, crisis communication in the protocol office


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici