| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKAVA TRGA IN TRŽENJSKI SPLET STORITVENE DEJAVNOSTI
Avtorji:ID Ravnikar, Nina (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ravnikar_Nina_2014.pdf (1,06 MB)
MD5: C8F229B00B6FED228C88AAF6356AA582
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Trženje je ena od najpomembnejših vezi med podjetjem in njegovim okoljem. Od trženja je odvisen razvoj in obstoj podjetja, zato moramo veliko pozornosti nameniti analizi trga ter snovanju strategije. Podjetje je uspešno le, če mu uspeva prodajati svoje izdelke oziroma storitve. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela: teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu je predstavljeno trženjsko raziskovanje, splošna opredelitev storitev, trženjski splet 7xP storitvene dejavnosti, prepoznavnost trga, strategija trženja ter segmentacija trga in izbira ciljnih trgov. V raziskovalnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati anketiranja, ki je bilo izvedeno v Kamniku in njegovi okolici. Na koncu diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede:raziskava trga, trženjski splet, trženjsko raziskovanje, strategija trženja, segmentacija trga
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-43864 Novo okno
COBISS.SI-ID:7296019 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H6FS9J5G
Datum objave v DKUM:04.06.2014
Število ogledov:3152
Število prenosov:680
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET RESEARCH AND MARKETING MIX OF SERVICE ACTIVITY
Opis:Marketing is one of the most important bounds between a company and its environment. Marketing affects development and existence of a company, therefore one need to give a lot of attention to market analysis and strategy development. A company can be successful only if it manages to sale its products and services. The thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part presents marketing research, general definition of services, marketing mix 7xP of services activities, market recognisability, marketing strategy and market segmentation and choice of aim markets. The research part of the diploma thesis shows the results of the survey that has been done in Kamnik and in its surroundings. The final part of the thesis answers the stated research questions.
Ključne besede:market research, marketing mix, marketing research, marketing strategy, market segmentation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici