| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OBLIKOVANJE PODOBE ORGANIZACIJE S POMOČJO AVDIO – VIZUALNIH KOMUNIKACIJSKIH ORODIJ
Avtorji:Kresnik, Tevž (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL UNI_Kresnik_Tevz_2014.pdf (6,04 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo govori o identiteti in podobi organizacije. Govori o sistematičnem procesu za oblikovanje in krepitev podobe. Predstavljen je celovit program za upravljanje z blagovnimi znamkami. Proučena so komunikacijska orodja in njihova uporaba. Podana je tudi analiza uporabljenega družbenega programja. V drugem delu je predstavitev oblikovanja podobe na primeru organizacije Marenberg Kollektiv. Povedano je, v čem je smisel obstoja organizacije in kakšni so cilji za prihodnost. V nadaljevanju je analiza vizualne identitete organizacije in kako se ta odraža na različnih področjih njenega delovanja. Narejena je tudi predstavitev podobe s pomočjo avdio – vizualnih komunikacijskih orodij in njihova uporaba na družbenih platformah SoundCloud, Youtube in Facebook.
Ključne besede:blagovna znamka, vizualna identiteta, komunikacijska orodja, družbeno programje
Leto izida:2014
Založnik:[T. Kresnik]
Izvor:Maribor
UDK:316.77:004.773(043.2)
COBISS_ID:17829910 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MU2SEBCR
Število ogledov:1032
Število prenosov:59
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DESIGNING CORPORATE VISUAL IDENTITY WITH AUDIO – VISUAL COMUNICATION TOOLS
Opis:The following diploma thesis is about the identity and image of an organization in general and is based on a systematic process for creating and enhancing an organization’s image. Presented is a comprehensive program for brand management, following an examination of communication tools and their use and an analysis of social software. In the second part of the thesis a case study is given, focusing on the creation of Marenberg Kollektiv organization’s image, its raison d'être and its future goals. In addition, this part includes an analysis of the organization’s visual identity and how this identity is reflected in different areas of activity. The image creation is presented with the aid of audio and visual communication tools on social platforms such as SoundCloud, Youtube and Facebook.
Ključne besede:brand, visual identity, communication tools, social software


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici