| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA OB UVEDBI NOVEGA IZDELKA
Avtorji:Arko, Boris (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL MAG_Arko_Boris_2014.pdf (1,74 MB)
MD5: 3CDCE5E47D62CD220227CED403F53D1D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pomembno vodilo vseh dinamičnih podjetij je razvoj. Strateški management mora za planiranje razvoja podjetja iskati vedno nove razvojne strategije, s katerimi uresničuje vizijo, sledi trendom, tržnim razmeram in zadovoljuje pričakovanja in potrebe kupcev. V magistrskem delu obravnavamo področje planiranja razvoja proučevanega podjetja z uvedbo nove ponudbe, ki bi temeljila na biološko pridelani hrani. Vsako novo strateško usmeritev je potrebno proučiti sistematsko in analitično. Pri planiranju razvoja proučevanega podjetja smo zato uporabili različne metode planiranja in preverjali njihovo uporabnost pri sprejemanju novih strategij. Opredelili smo različne metode in pristope, ter kot najbolj uporabne izbrali, SWOT analizo, STEEP in PESTEL analizo, analizo panoge s Porterjevim pristopom in metodo scenarija. Izbrane metode smo uporabili za analizo okoljskih priložnosti, analizo panoge, analizo trendov v okolju, ter analizo za proučevanje možnih prihodnjih stanj. V teoretičnem delu magistrskega dela z uporabo literature predstavljamo razsežnosti planiranja razvoja podjetja v MER modelu integralnega managementa in podrobneje predstavljamo izbrane metode. V empiričnem delu smo na primeru proučevanega podjetja izvedli razvojno proučitev in razvojno analizo podjetja, ter na primeru podjetja uporabili izbrane metode za proučitev upravičenosti uvedbe izdelkov iz biološko pridelane hrane. Predstavili smo trend prehranjevanja in nove izdelke iz biološko pridelane hrane, ki bi jih vključili v svojo ponudbo. Razvojne priložnosti podjetja z uvedbo nove ponudbe zaznavamo ob uporabi vseh izbranih metod planiranja. Uvedba izdelkov iz biološko pridelane hrane, bi za podjetje predstavljala konkurenčno prednost v podjetniškem okolju in priložnost za nadaljnji razvoj. V magistrskem delu potrjujemo vse zastavljene hipoteze, s katerimi dokazujemo, da je mogoče in uporabno, v praksi strateškega managementa, uporabljati teoretično znanje skupaj z izkušnjami v praksi.
Ključne besede:Biološko pridelana hrana, razvoj podjetja, metode planiranja razvoja, STEEP-PESTEL analiza, Porterjev model, SWOT analiza, scenarjij.
Leto izida:2014
Založnik:[B. Arko]
Izvor:Maribor
UDK:005.5
COBISS_ID:11717404 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H0DUIKGG
Število ogledov:1536
Število prenosov:209
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPANY DEVELOPMENT PLANNING UPON IMPLEMENTATION OF A NEW PRODUCT
Opis:Development is an important guideline of all dynamic companies. For planning company’s development, the strategic management must constantly look for new development strategies in order to bring a vision to life, follow trends and market conditions, meet the customers needs and fulfill their expectations. In this Master’s thesis, we discuss the subject of planning the development of company study by introducing a new offer that would be based on organic food. Each new strategic orientation needs to be studied systematically and analytically. We used various planning methods for planning the development of the studied company and we established their applicability when introducing new strategies. We defined various methods and approaches and selected the most applicable ones which were the SWOT analysis, STEEP-PESTEL analysis, branch analysis with Porter approach and the scenario method. We used the selected methods for analysis of environmental opportunities, branch analysis, analysis of society trends and analysis for studying possible future states. In the theoretical part of the thesis, with the help of literature, we introduce the extensiveness of company development planning in MER model of integral management and present the selected methods in detail. In the empirical part we use the example of the studied company to accomplish the development study and company development analysis and we apply the selected methods to study the justification of introducing products made from organic food. We introduce the trend of nutrition and new products from organic food that we would like to include into our offer. With all of the selected planning methods that we used we established that with the introduction of the new offer the development opportunities will arise for the company. The introduction of organic food products means competitive advantage for the company and an opportunity for further development. In the Master’s thesis we confirm all proposed hypotheses, with which we prove that in strategic management it is possible and applicable to use theoretic knowledge in combination with practical experience.
Ključne besede:Organic food, company development, development planning methods, STEEP-PESTEL analysis, Porter model, SWOT analysis, scenario method.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici