SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZNAČILNOSTI SOCIALNEGA PODJETNIŠTVA: PRIMER PROJEKTA
Avtorji:Petrej, Polona (Avtor)
Tominc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Petrej_Polona_2014.pdf (993,55 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen diplomskega seminarja je bil, da izvemo kaj je socialno podjetništvo, kdo so socialni podjetniki, kakšna je razlika med »klasičnim« in socialnim podjetništvom, kdo pomaga pri samem razvoju socialnih podjetij/projektov pri nas. Da bi vse to izvedeli, smo se tega lotili na 2 načina; na teoretični in empirični način, torej, diplomski seminar smo razčlenili na dva dela, v empiričnem delu smo uporabili študijo primera. Pri prvem delu, teoretičnem smo se seznanili z osnovnimi pojmi o podjetništvu, spoznali razliko med »klasičnim« in socialnim podjetništvom, ugotovili kakšno je stanje na področju socialnega podjetništva v Sloveniji, kakšne so njegove značilnosti, kakšna je vloga socialnega podjetništva v Evropski uniji, se pobližje spoznali z zakonodajo in vlogo države pri doseganju razvojnih ciljev. V drugem, empiričnem delu smo uporabili študijo primera na projektu Tekstilnica iz Koroške regije. Izvedli smo intervju z ustanoviteljema projekta Tekstilnica na Koroškem. Z raziskavo smo izvedeli, da je socialno podjetništvo v Sloveniji še vedno manj razvito kot v drugih državah zaradi same tradicije in razumevanja podjetniške svobode, zaradi zapletene zakonodaje in dostopnosti do kapitala. Namen socialnih podjetij je, da nudijo možnost zaposlitve težje zaposljivih oseb, ter jim s tem zagotovijo socialno varnost. Ljudi izobrazijo do tiste mere, da so samostojni, da imajo sami občutek, da lahko veliko naredijo za podjetje in so zadovoljni z delovnimi pogoji.
Ključne besede:Ključne besede: Socialno podjetništvo, podjetništvo, socialno podjetništvo v Sloveniji, zakonodaja, ministrstva, občine, socialni projekt.
Leto izida:2014
Založnik:[P. Petrej]
Izvor:Maribor
UDK:334.72
COBISS_ID:11818012 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1212
Število prenosov:171
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FEATURES OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP: CASE STUDY
Opis:The purpose of this thesis is to explore what “Social Entrepreneurship” is, who are social entrepreneurs, what is the difference between classic and social Entrepreneurship and who helps develop social Entrepreneurship and/or related projects in our environment. To find that out I approached the problem from two different aspects: Theoretical aspect and Empirical aspect. In the first theoretical part, we discussed basic concepts of Entrepreneurship, saw the difference between classic and social Entrepreneurship, found out what is the current state of social Entrepreneurship in Slovenia along with what its features are. Then, by achieving development goals, we saw the role and legislation of social Entrepreneurship in European Union. In the second Empirical part, we used a case study. In the second, Empirical part we applied a case study based on the project named “Tekstilnica iz Koroške regije.” We performed an interview with the founders of the project “Tekstilnica iz Koroške regije.” With the research we found out that the social Entrepreneurship in Slovenia is still underdeveloped unlike in the other countries, due to the tradition and understanding of entrepreneurial freedom, complicated legislation and access to capital. The purpose of social companies is to offer employment to those who are unable to find it themselves and to secure them social safety. They educate people to the extent that they are independent, that they have the feeling they can contribute to the company and that they are satisfied with the work conditions
Ključne besede:Social entrepreneurship, entrepreneurship, social entrepreneurship in Slovenia, legislation, ministry, municipalit, social project.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici