Naslov: | TEKSTURA IZBOKLIN |
---|
Avtorji: | ID Majerič, Jani (Avtor) ID Guid, Nikola (Mentor) Več o mentorju... ID Kolmanič, Simon (Komentor) |
Datoteke: | VS_Majeric_Jani_2014.pdf (3,98 MB) MD5: B6148E318507CFDC333230454DB6E193
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Teksture izboklin predstavljajo metodo v računalniški grafiki, s katero lahko prikažemo strukturo površine objekta. Za njeno delovanje potrebujemo svetlobni vir in perturbirane normale. V našem programu Bumper je uporabljen zemljevid normal, v katerem so shranjene normale v barvnih kanalih. Napisan je z uporabo grafičnih knjižnic OpenGL, ki ima vgrajeno tvorbo GLSL (Graphics Library Shader Language) in dveh senčilnikov, in sicer senčilnika oglišč in senčilnika fragmentov, s pomočjo katerih prikažemo tridimenzionalni objekt z izboklinami. |
---|
Ključne besede: | Senčilnik, osvetlitev, OpenGL, teksture |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Majerič] |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-43485 |
---|
UDK: | 004-8:004.94(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17723670 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:XJBYRCAB |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.02.2014 |
---|
Število ogledov: | 1607 |
---|
Število prenosov: | 97 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |