| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TEKSTURA IZBOKLIN
Avtorji:Majerič, Jani (Avtor)
Guid, Nikola (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kolmanič, Simon (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Majeric_Jani_2014.pdf (3,98 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Teksture izboklin predstavljajo metodo v računalniški grafiki, s katero lahko prikažemo strukturo površine objekta. Za njeno delovanje potrebujemo svetlobni vir in perturbirane normale. V našem programu Bumper je uporabljen zemljevid normal, v katerem so shranjene normale v barvnih kanalih. Napisan je z uporabo grafičnih knjižnic OpenGL, ki ima vgrajeno tvorbo GLSL (Graphics Library Shader Language) in dveh senčilnikov, in sicer senčilnika oglišč in senčilnika fragmentov, s pomočjo katerih prikažemo tridimenzionalni objekt z izboklinami.
Ključne besede:Senčilnik, osvetlitev, OpenGL, teksture
Leto izida:2014
Založnik:[J. Majerič]
Izvor:Maribor
UDK:004-8:004.94(043.2)
COBISS_ID:17723670 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XJBYRCAB
Število ogledov:707
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUMP MAPPING
Opis:Bump mapping is a method in computer graphics where we can render a structure of a surface on an object. To work properly we need to implement the proper lighting and have perturbed normals. In the Bumper application we use a map of normals, stored in the color channels to encode the normal coordinates. Bumper is written with the use of OpenGL and its GLSL (graphics library shader language). We use GLSL to write two shaders, vertex shader and fragment shader. We apply them to render a three-dimensional object with bumps.
Ključne besede:Shader, lighting, OpenGL, textures


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici