| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Avtorji:ID Bezjak, Taja (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bezjak_Taja_2013.pdf (846,17 KB)
MD5: 59C6D7464007DF9D2ACC9754D5592F3F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Ključne besede:medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Bezjak]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-43172 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:11626780 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VDBDXB9V
Datum objave v DKUM:15.01.2014
Število ogledov:2119
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING COMMUNICATION ON EXHIBITION ACTIVITIES IN CASE OF TENZOR LTD.
Opis:Business-to-business communication is an important part of company's marketing. In order to be successful, a company must be aware of some special features of business-to-business marketing. When a company is trying to conquer foreign markets, fair as an instrument of marketing communications plays an important role. Even though companies have different reasons why they choose to perform at the fair, this is definitely one of them. The effectiveness of performance at the fair begins with preparation and depends on the quality of the fair activities both before and during and also after the fair. In the thesis we define the characteristics and peculiarities of business-to-business communication and its instruments. We also describe the key differences between business-to -business communication and business-to-consumer communication. Plus, we identify the theoretical foundations of the fair as an instrument of marketing communications in an B2B market. We analyse the fair activities in Tenzor Ltd. and the company’s fair presentation at the fair EuroCIS 2013. Based on the analysis and identified deficiencies of the fair activities in the company, we give possible improvements of fair activities before, during and after the fair. The suggestions for improvements would in our opinion contribute to a more efficient performance of the company at trade fairs.
Ključne besede:business-to-business markets, business-to-business communication, instruments of marketing communications, sales promotion, fair, fair activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici