| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The role of background music in the English language classroom
Avtorji:ID Sorger, Anna (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Sorger_Anna_2013.pdf (616,81 KB)
MD5: 97EA9C9821B65DB3690AEF8D90AC0323
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:According to the Statistical Office of the Republic of Slovenia, the interest in second language learning has been increasing in recent years. In the context of primary and secondary education in Slovenia, English language is prominent in the field of foreign languages. A quite similar picture can also be seen in the context of non-formal educational system for adults (http://www.stat.si). Throughout recent years, more and more attention has been given to the importance of a learning environment. Stimulating and pleasant learning environment has a considerable impact on the actors of an educational process and the results of a learning process. Many researchers and educators have been trying to discover the path to effective teaching and learning. In the 1970s, Dr. Georgi Lozanov, the Bulgarian psychotherapist, developed a teaching method called Suggestopedia. The approach was based on the idea that positive suggestion stimulates the learning process. Relaxation techniques, music and a pleasant environment are central to this approach. Mainly it was used to teach foreign languages. The purpose of this graduation thesis is to determine the impact of background music in the English language classroom. Additionally, it is examined whether the age factor plays a role in the perception acceptance to listening to music in the English classroom. It is assumed that learners have a positive experience regarding the use of background music in the English language classroom. By using a questionnaire we found out that learners (both, younger and older) are more relaxed during English lessons when background music is being played. Learners also tend to listen to it more often during English lessons. It was also found out that, compared to younger learners, adult learners use various relaxation techniques in order to increase relaxation during studying more often.
Ključne besede:English language classroom, background music, learning environment, relaxation
Leto izida:2013
Založnik:[A. Sorger]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-43116 Novo okno
UDK:811.111:78(043.2)
COBISS.SI-ID:20255752 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3DE8QZYL
Datum objave v DKUM:08.01.2014
Število ogledov:1430
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga glasbe v ozadju pri pouku angleškega jezika
Opis:Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije se zanimanje za učenje tujih jezikov v zadnjih letih povečuje. V okviru osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja na področju tujih jezikov prednjači angleški jezik. Podobna slika se kaže tudi v okviru neformalnega izobraževanja za odrasle, kjer prav tako prvo mesto po število udeležencev zaseda angleški jezik (http://www.stat.si). Na področju izobraževanja in poučevanja je možno opaziti spremembe v samem pristopu poučevanja. Vedno več pozornosti je namenjeno učnemu okolju, kajti spodbujajoče in sproščeno učno okolje ima velik vpliv na samo dojemanje učnega procesa vseh ustvarjalcev in posledično, na rezultate učnega procesa. Metode učinkovitega učenja in poučevanja so tema, s katero se že vrsto let srečujejo različni raziskovalci. Plod tega raziskovanja je nastanek različnih alternativnih oblik poučevanja. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je bolgarski psihoterapevt dr. Georgi Lozanov razvil Sugestopedijo, to je metoda učenja, ki temelji na ideji, da je učenje zabavno, prijetno in predvsem, da lahko z uporabo sprostitvenih tehnik, glasbe (predvsem baročne) in pozitivnega učnega okolja krepimo pomnjenje. Ta metoda se je uporabljala predvsem pri poučevanju tujih jezikov. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšen vpliv ima glasba v ozadju na pouk angleškega jezika in, ali obstajajo razlike v dojemanju glasbe pri pouku angleškega jezika pri mlajših oz. starejših (odraslih) učencih. Predpostavljamo, da imajo učenci pozitivne izkušnje s poslušanje glasbe (v ozadju) pri pouku angleščine. S pomočjo vprašalnika smo ugotovili, da so tako mlajši kot starejši učenci pri pouku angleškega jezika bolj sproščeni, kadar poslušajo glasbo v ozadju in da bi le-to želeli pogosteje poslušati pri pouku angleškega jezika. Prav tako je bilo ugotovljeno, da je prakticiranje različnih relaksacijskih tehnik z namenom večje sprostitve med učenjem, domena starejših učencev.
Ključne besede:pouk angleščine, glasba v ozadju, učno okolje, sprostitev


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici