Naslov: | ANALIZA VPLIVA IZGRADNJE TURBO KROŽNIH KRIŽIŠČ NA POTEK IN VARNOST PROMETA |
---|
Avtorji: | Gotlin, Vojko (Avtor) Tollazzi, Tomaž (Mentor) Več o mentorju...  Renčelj, Marko (Komentor) |
---|
Datoteke: | MAG_Gotlin_Vojko_2013.pdf (5,34 MB)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo |
---|
Opis: | Turbo krožna križišča so začeli graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk, ki jih ima »običajno« dvopasovno krožno križišče. Število konfliktnih točk se pri turbo krožnih križiščih zmanjša zaradi načina vodenja motoriziranih udeležencev na območju turbo krožnega križišča. Prav način vodenja motoriziranih udeležencev igra pomembno vlogo pri povečevanju pretočnosti in prometne varnosti vseh udeležencev v prometu ter preprečevanju najhujših prometnih nesreč.
V magistrski nalogi je predstavljen vpliv izgradnje turbo krožnih križišč na potek in varnost prometa. V analizo so zajeta vsa turbo krožna križišča v Sloveniji, ki nudijo podatke o prometnih nesrečah po izgradnji, torej tista, ki so bila zgrajena leta 2011 ali prej. Podatki o prometnih nesrečah so zajeti za obdobje treh let pred rekonstrukcijo in za enako obdobje po rekonstrukciji oz. za obdobje vsaj enega leta. |
---|
Ključne besede: | cestni promet, krožno križišče, turbo krožno križišče, konfliktne točke, prometna varnost. |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
Založnik: | [V. Gotlin] |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
UDK: | 656.1:62(043.2) |
---|
COBISS_ID: | 17822230  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:MHRPF1EU |
---|
Število ogledov: | 844 |
---|
Število prenosov: | 106 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FG
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |