Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Konstruiranje preme električnega avtomobila
Avtorji:
Zevnik, Aleš
(Avtor)
Glodež, Srečko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zevnik_Ales_2013.pdf
(2,39 MB)
MD5: 50E16749A02BC35EFFCD50177C2E31E7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
Cilj magistrskega dela je konstruiranje preme električnega avtomobila, ki bo še vzdržala obremenitve pri danih pogojih obratovanja. Najprej je bila določena osnovna geometrija elementa, kjer je bilo potrebno upoštevati geometrijo celotnega vzmetenja. Na osnovi določene geometrije preme je bil izdelan 3D model, pri čemer je bila upoštevana tudi montaža v sklop vzmetenja. Nato so bili določeni obremenitveni primeri pri obratovanju vozila, na osnovi katerih so bile po analitičnem postopku izračunane zunanje obremenitve preme za vsak obremenitveni primer. Delo se je nadaljevalo z numerično simulacijo po MKE, ki je temeljila na izdelanem 3D modelu, izbranem materialu in dobljenih rezultatov zunanjih obremenitev. Rezultati simulacije so bile primerjalne napetosti po Missesu, glavne napetosti v izbrani kritični točki na modelu ter deformacije komponente. Na osnovi pridobljenih glavnih napetosti se je delo nadaljevalo z določevanjem življenjske dobe komponente, kjer je bila uporabljena napetostna metoda.
Ključne besede:
konstruiranje
,
električni avtomobil
,
prema
,
življenjska doba
,
napetostna metoda
Leto izida:
2013
Založnik:
[A. Zevnik]
Izvor:
Maribor
UDK:
629.3.027.3-11(043.2)
COBISS_ID:
17603350
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AUOICR18
Število ogledov:
1146
Število prenosov:
176
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Nemški jezik
Naslov:
Construction of control arms for an electric car
Opis:
Das Ziel der Master-Arbeit war ein Querlenker zu konstruieren für ein Elektroauto, der noch standhält wenn eine Last auf ihn einwirkt in gegebenen Betriebsbedingungen. Zunächst war es notwendig die Geometrie des Elements festzustellen, wo wir die gesamte Geometrie des Fahrwerks berücksichtigt haben. Basierend auf der Geometrie des Querlenkers wurde ein 3D-Modell entworfen, dabei wurde die Montage des Querlenkers in das ganze Fahrwerk Berücksichtigt. Danach wurden verschiedene Lastfälle festgelegt in denen sich das Auto im Betrieb befindet. Basierend auf den festgelegten Lastfällen, wurden externe Belastungen des Querlenkers analytisch Berechnet für jeden Lastfall einzeln. Die Arbeit folgte mit der FEM numerischer Simulation. Dabei wurde das 3D-Modell, das ausgewählte Material und die Ergebnisse der externen Belastungen berücksichtigt. Die Ergebnisse der Simulation wahren die Mieses-Vergleichsspannung, die Hauptspannung an ausgewählten kritischen Punkten auf dem Modell und die Verformung der Komponente. Basierend auf der Haupt Spannung, wurde die Lebens Dauer der Komponente ermittelt, mit der Spannung Methode.
Ključne besede:
Konstruktion
,
Elektroauto
,
Querlenker
,
Lebensdauer
,
Spannung Methode
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj