| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Konstruiranje preme električnega avtomobila
Avtorji:Zevnik, Aleš (Avtor)
Glodež, Srečko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zevnik_Ales_2013.pdf (2,39 MB)
MD5: 50E16749A02BC35EFFCD50177C2E31E7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Cilj magistrskega dela je konstruiranje preme električnega avtomobila, ki bo še vzdržala obremenitve pri danih pogojih obratovanja. Najprej je bila določena osnovna geometrija elementa, kjer je bilo potrebno upoštevati geometrijo celotnega vzmetenja. Na osnovi določene geometrije preme je bil izdelan 3D model, pri čemer je bila upoštevana tudi montaža v sklop vzmetenja. Nato so bili določeni obremenitveni primeri pri obratovanju vozila, na osnovi katerih so bile po analitičnem postopku izračunane zunanje obremenitve preme za vsak obremenitveni primer. Delo se je nadaljevalo z numerično simulacijo po MKE, ki je temeljila na izdelanem 3D modelu, izbranem materialu in dobljenih rezultatov zunanjih obremenitev. Rezultati simulacije so bile primerjalne napetosti po Missesu, glavne napetosti v izbrani kritični točki na modelu ter deformacije komponente. Na osnovi pridobljenih glavnih napetosti se je delo nadaljevalo z določevanjem življenjske dobe komponente, kjer je bila uporabljena napetostna metoda.
Ključne besede:konstruiranje, električni avtomobil, prema, življenjska doba, napetostna metoda
Leto izida:2013
Založnik:[A. Zevnik]
Izvor:Maribor
UDK:629.3.027.3-11(043.2)
COBISS_ID:17603350 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AUOICR18
Število ogledov:1146
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Construction of control arms for an electric car
Opis:Das Ziel der Master-Arbeit war ein Querlenker zu konstruieren für ein Elektroauto, der noch standhält wenn eine Last auf ihn einwirkt in gegebenen Betriebsbedingungen. Zunächst war es notwendig die Geometrie des Elements festzustellen, wo wir die gesamte Geometrie des Fahrwerks berücksichtigt haben. Basierend auf der Geometrie des Querlenkers wurde ein 3D-Modell entworfen, dabei wurde die Montage des Querlenkers in das ganze Fahrwerk Berücksichtigt. Danach wurden verschiedene Lastfälle festgelegt in denen sich das Auto im Betrieb befindet. Basierend auf den festgelegten Lastfällen, wurden externe Belastungen des Querlenkers analytisch Berechnet für jeden Lastfall einzeln. Die Arbeit folgte mit der FEM numerischer Simulation. Dabei wurde das 3D-Modell, das ausgewählte Material und die Ergebnisse der externen Belastungen berücksichtigt. Die Ergebnisse der Simulation wahren die Mieses-Vergleichsspannung, die Hauptspannung an ausgewählten kritischen Punkten auf dem Modell und die Verformung der Komponente. Basierend auf der Haupt Spannung, wurde die Lebens Dauer der Komponente ermittelt, mit der Spannung Methode.
Ključne besede:Konstruktion, Elektroauto, Querlenker, Lebensdauer, Spannung Methode


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici