| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Avtorji:Zupan Meglič, Maja (Avtor)
Miglič, Gozdana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zupan_Meglic_Maja_2013.pdf (611,54 KB)
MD5: 41011AC6F6D8F6900C526B95DB43B784
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Sleherna organizacija bi morala posvečati veliko pozornosti zadovoljstvu zaposlenih. Zadovoljni delavci so bolj motivirani in čutijo močnejšo pripadnost organizaciji, to pa se odraža v kakovosti njihovega dela. V diplomskem delu smo raziskovali zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X. Njihovo delo je zelo zahtevno, saj so v nenehnem stiku s strankami, poleg tega pa delajo v različnih delovnih izmenah, kar predstavlja tudi veliko fizično obremenitev. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo s posameznimi dejavniki zadovoljstva v organizaciji X. Zanimalo nas je, kateri so tisti dejavniki, ki so najbolj potrebni izboljšav, in kaj motivira zaposlene, da ostajajo na trenutnem delovnem mestu. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motivacijske teorije in opisali posamezne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Raziskavo smo izvedli s pomočjo vprašalnika o zadovoljstvu zaposlenih, ki smo ga razdelili med tiste zaposlene, ki se nahajajo na najnižjem nivoju v organizacijski strukturi in ne opravljajo nobene vodstvene funkcije. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, kateri dejavniki pri zaposlenih povzročajo občutke zadovoljstva in kateri občutke nezadovoljstva. Želeli smo poudariti razlike med zadovoljstvom redno zaposlenih in tistih, ki opravljajo študentsko delo. Ugotovljeno je bilo, da se nezadovoljstvo večinoma nanaša na sistem nagrajevanja, možnosti za napredovanje in odnose z nadrejenimi. Kot je pokazala raziskava, veliko število zaposlenih v podjetju X ostaja zato, ker ne najdejo druge zaposlitve. Zadnji del diplomske naloge opisuje možne rešitve za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede:motivacija, napredovanje, sistem nagrajevanja, zadovoljstvo zaposlenih
Leto izida:2013
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7243795 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3GLPYT2G
Število ogledov:1065
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EMPLOYEE SATISFACTION IN THE ORGANIZATION X
Opis:Every organization should pay more attention to employee satisfaction. Satisfied employees are more motivated and feel a stronger affiliation to the organization, and this is reflected in the quality of their work. In the diploma, we have studied the satisfaction of employees in the organization X. Their work is very demanding, as they are in constant contact with customers and in addition they work in different shifts, which represents a significant physical stress. The goal of the diploma was to find out what kind of satisfaction with individual factors of employee satisfaction we have in organization X. We wanted to know which are the factors that are most in need of improvement and what motivates employees to remain at the current job position. The diploma work was divided to theoretical and empirical work. In the theoretical part we introduced the motivational theories and described the individual factors of employee satisfaction. The research was performed by employee satisfaction questionnaire, which was distributed among those employees who are at the lowest level in the organizational structure and do not perform any management functions. Based on the results, we found out which factors are causing the employees' feelings of satisfaction and which feelings of dissatisfaction. We wanted to emphasize the difference between the satisfaction of full-time employees and those engaged in a student work. It has been found that dissatisfaction mainly relates to the system of rewarding, opportunities for promotion and relationships with superiors. As shown by the survey, many employees insists in the company X because they do not find another job. The last part of the diploma describes the possibilities to improve the current situation.
Ključne besede:motivation, promotion, rewarding system, employee satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici