Naslov: | MERJENJE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU |
---|
Avtorji: | ID Baumhakl, Urša (Avtor) ID Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... ID Antolin, Darja (Komentor) |
Datoteke: | VS_Baumhakl_Ursa_2013.pdf (2,51 MB) MD5: 4751DD2009168A354B4D3127B31A2E5F
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V začetku smo predstavili kurikulum za vrtce, podrobneje opisali področje matematike in cilje, ki se neposredno navezujejo na merjenje. Sledi predstavitev pojma merjenje, pomen, postopki merjenja, katerih enot se pri merjenju v predšolskem obdobju poslužujemo, opisane so tri komponente seznanjanja s procesom merjenja, predstavljena je vloga ocenjevanja, podajanja lastnih ocen. |
---|
Ključne besede: | Merjenje, dolžina, ploščina, prostornina, masa, predšolski otroci. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [U. Baumhakl] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-42840 |
---|
UDK: | 373.2:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 20178696 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:H1MMVV6G |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.11.2013 |
---|
Število ogledov: | 4274 |
---|
Število prenosov: | 1233 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |