| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRE
Avtorji:Kočevar, Tomaž (Avtor)
Podgorelec, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kocevar_Tomaz_2013.pdf (2,44 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre.
Ključne besede:računalniška igra, igralni pogon, Unity
Leto izida:2013
Založnik:[T. Kočevar]
Izvor:Maribor
UDK:004.42:519.837(043.2)
COBISS_ID:17541142 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QWKCTU2N
Število ogledov:1569
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPUTER GAME DEVELOPMENT BY USING UNITY3D
Opis:In this diploma thesis we presented the game engine Unity and the concept of game design. After the presentation of the game engine components we designed a 2D game. We checked several game engines before we have chosen one of the currently most popular ones – Unity. We presented its components, advantages and weaknesses. Before we designed a game, we also presented what is necessary for game design and tested ways which make games interesting and fun. We also compared good and bad user interfaces in computer games. All the acquired knowledge was then used in a design of a 2D game.
Ključne besede:computer game, game engine, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici