Naslov: | UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRE |
---|
Avtorji: | ID Kočevar, Tomaž (Avtor) ID Podgorelec, David (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Kocevar_Tomaz_2013.pdf (2,44 MB) MD5: 2E0448F2A5E4FF961617999EC9E394F3
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre. |
---|
Ključne besede: | računalniška igra, igralni pogon, Unity |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Kočevar] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-42756  |
---|
UDK: | 004.42:519.837(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17541142  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:QWKCTU2N |
---|
Datum objave v DKUM: | 18.11.2013 |
---|
Število ogledov: | 2667 |
---|
Število prenosov: | 275 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |