| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZBOLJŠANJE PROCESA UVAJANJE NOVEGA IZDELKA
Avtorji:Robnik, Alenka (Avtor)
Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Robnik_Alenka_2013.pdf (1,01 MB)
MD5: 5983E5D48FF3BFA423136F1BB186D70D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pri uvajanju novega izdelka na trg je potrebno paziti, da so v kar največji meri upoštevani vsi koraki. Z upoštevanjem zadovoljstva uporabnikov, analizo konkurenčnih prednosti in celovitega pojmovanja kakovosti je verjetnost za uspeh na trgu zagotovo večja. Ne smemo pozabiti tudi na dan potem. Iz tega vidika je poznavanje načinov za ohranitev kupca posebnega pomena. Po tako opravljenih osnovnih korakih, lahko nadalje razvijamo procese uvedbe izdelka s pomočjo določitve ključnih dejavnikov o izdelku samem in določitve dodatnih komponent, katere je potrebno podrobno preveriti. Te se navezujejo predvsem na izbiro dobavitelja, kakovost, časovne okvirje, finančne zmogljivosti ter realna pričakovanja. Hkrati moramo odločitve spremljati, analizirati ter po potrebi korigirati. Na primeru uvedbe novega izdelka dokupnega programa Gorenje smo praktično prikazali kako se podjetje poslužuje posameznih faz v procesu in ugotovili, da se praksa in teorija v resnici dopolnjujeta. Glede na izdelek, tržno moč podjetja in časovne okvirje, se posamezne teoretične faze uvedbe izdelka prilagajajo situaciji. Določeni koraki se lahko opustijo in določeni prilagodijo. Hkrati pa je na primeru jasno razvidno, da se vselej zasleduje cilj uvesti izdelek v kakovosti in na način, da se zadovoljijo pričakovanja tako končnih uporabnikov kot deležnikov v podjetju. In Gorenje je pri uvajanju izdelkov malih gospodinjskih aparatov uspešno.
Ključne besede:tržna raziskava, zadovoljstvo uporabnika, celovita kakovost, konkurenčna prednost, mali gospodinjski aparati
Leto izida:2013
Založnik:[A. Robnik]
Izvor:Celje
UDK:658.6
COBISS_ID:11500572 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JAMBJWLC
Število ogledov:1183
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPROVEMENT OF THE PROCESS OF INTRODUCING A NEW PRODUCT
Opis:It is essential to take special care and take into consideration all possible process steps. We can increase possibility to succeede when we have in mind consumer satisfaction about the product, analysis of competaive advantages and quality kontrol. But we also have to think about the day after. From this point of view, knowing ways how to keep the customer is very important. After making basic steps of marketing research, we can furthermore develop steps of introducing the product to the market with determening key factors about the product himself and additional komponents which we have to check. This components refer mainly on choosing the supplyer, quality, time frames, financial capabilities and realistic expectations. However, we must monitor our decisions, we must analyse them and corect them if necesarry. In a case study of Gorenje small household appliances, we showed how the company is using each phase in the process. We found out that theory and practice are actualy working hand in hand. Depending on market strenght and time frames, individual theoretical phases of intoducing new product are adjusted to the situation. Individual steps can be obtained and some can be adopted. In the same time it is clearly shown, that there is always a goal to introduce new product in expected quality and in a way, that expectations of end consumers as well as company owners, are met. And Gorenje is so far successfull providing both.
Ključne besede:market research, consumer satisfaction, quality, competative advantage, small household appliances.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici