| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MODEL ODLOČANJA PRI IZBIRI NAČINA DOSTOPA IN IZBIRI ŽELEZNIŠKIH POSTAJALIŠČ
Avtorji:Rak, Gregor (Avtor)
Lep, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rak_Gregor_2014.pdf (1,98 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Magistrsko delo obravnava način dostopa in izbire železniških postajališč uporabnikov potniškega železniškega prevoza v suburbanem okolju Slovenije. Za razumevanje dejavnikov dostopnosti do postajališč smo oblikovali dva modela. Prvi predvideva ugotavljanje prostorske dostopnosti do železniških postajališč z analizo vplivnih območij (angl. buffer analysis), drugi pa način dostopa do postaje in izbire vstopne postaje z metodo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) iz skupine GEV (angl. generalized extreme value) modelov. Podatke za modela smo pridobili z anketo neposrednega intervjuja na postajah, s katero smo ugotavljali obstoječe preference potnikov glede načina dostopa in izbire postajališča (ang. revealed preferences survey). S pomočjo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) smo ocenili vpliv posamičnih dejavnikov dostopnosti na verjetnost izbire vstopne postaje oz. načina dostopa do nje. Razumevanje dejavnikov odločanja potnikov, ki vplivajo na izbiro odhodne postaje in način dostopa do nje, ima več praktičnih posledic za oblikovanje politik za upravljanje železniškega potniškega prometa.
Ključne besede:železniški potniški promet, modeliranje prometa, dostopnost do postajališč, multimodalni logit model, drevesni logit model
Leto izida:2014
Založnik:[G. Rak]
Izvor:Maribor
UDK:656.211.01/.02(043.2)
COBISS_ID:17898774 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B4PXMZHX
Število ogledov:1231
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MODELLING ACCESS MODE CHOICE AND RAILWAY STATION CHOICE
Opis:This master thesis deals with access modes and railway station choices of railway passenger in suburban environment in Slovenia. For understanding the factors of accessibility to stations we designed two models; the first predicts the determination of space accessibility to railway stations with analysis of impact areas (buffer analysis), and the second access modes and station choices with the tree logit model (nested logit model) from the GEV model group (generalized extreme value). We gathered the information for both models with direct interview surveys on railway stations. We wanted to determine existing preferences of passengers regarding their access modes and station choice (revealed preferences survey). With the tree logit model (nested logit model) we evaluated the influence of different factors of accessibility on selection of station choice or access modes. Understanding the factors that make passengers decide upon the choice of departure station and the access toward it, implies more practical suggestions for the management of railway passenger traffic policies.
Ključne besede:railway passenger traffic, modeling of traffic, accessibility to stations, multinominal logit model, nested logit model


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici