| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSPEŠEVANJE PRODAJE GLOBALNO PREPOZNAVNE BLAGOVNE ZNAMKE
Avtorji:ID Weingerl, Sara (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Weingerl_Sara_2013.pdf (1,22 MB)
MD5: 35DF2E6DF6B85F8FB07DE803C545E809
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomski seminar obravnava temo pospeševanja prodaje globalno prepoznavne blagovne znamke. Seminar je razdeljen na teoretičen in praktičen del. V prvem delu je obravnavan teoretični del, kjer so obrazloženi pojmi marketinškega komuniciranja ter neposredna povezava s pospeševanjem prodaje. Opredeljena je pomembnost pospeševanja prodaje v času konkurenčne bitke med organizacijami in posameznimi blagovnimi znamkami. Prav tako so opredeljene metode sodobnega komuniciranja z odjemalci. Drugi del diplomskega seminarja temelji na praktičnem primeru. Predstavljena je blagovna znamka Coca Cola, pod katero opisujemo zgodovino razvoja podjetja, zgodovino marketinškega komuniciranja samega podjetja, ter odzivnost odjemalcev glede na izpeljane marketinške aktivnosti podjetja. Prav tako predstavljamo strategije podjetja na področju pospeševanja prodaje, na primeru naključno izbranih aktivnosti in razloge za uspešnost le-teh. Blagovno znamko predstavljamo skozi krivuljo uspešnosti po dekadah iz vidika svetovno znane Interbrandove lestvice. Kot primerjavo navajamo v praktičnem primeru uspešnost slovenske blagovne znamke Pullus ter njene problematike pri pospeševanju prodaje in prodiranju na globalni trg.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, metode komuniciranja, marketinške aktivnosti, strategije komuniciranja, uspešnost komuniciranja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Weingerl]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42464 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:11577372 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5AXVZJAZ
Datum objave v DKUM:21.11.2013
Število ogledov:1984
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SALES PROMOTION OF A GLOBALLY RECOGNIZABLE BRAND
Opis:This thesiss discusses sales promotion of a global recognizable brand. The seminar is divided into theoretical and practical part. The first part discusses the theoretical part and describes the concepts of marketing communications and the direct connection with the sales promotion. It identifies the importance of sales promotion during the competition battle between differente organizations and individual brands. It also outlines the methods of modern communication with customers. The second part of the thesis is based on a practical example. Presented is a trademark of Coca Cola. We describe the history of business development, marketing communication history of the company itself and the effect caused by the various marketing communications to the customers. It also presents the company's strategy in the field of sales promotion in case of random activities and the reasons for the success of those. The brand is also presented through the life curriculum curve according to the world – famous so called Interbrand ranking. As the comparison is represented the sucessful slovenian brand Pulls and its issues in sales promotion and locating the brand in the global market.
Ključne besede:marketing communication, sales promotion, methods of communication, marketing activities, communication strategy, the success of communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici