| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PEM gorivne celice
Avtorji:Cvikl, Aleš (Avtor)
Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pehan, Stanislav (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Cvikl_Ales_2013.pdf (3,37 MB)
MD5: B65EBB4C3D4BFFF16D335AD27D6C3D4A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Diplomska naloga opisuje osnove delovanja PEM gorivne celice, njene karakteristike in prednosti pred motoji z notranjim zgorevanjem. Simulacija gorivne celice, kakršno dandanes najdemo na tržišču, je narejena s programom Matlab, delovanje motorja z notranjim zgorevanjem pa je simulirano v programu Boost. Narejena je primerjava karakteristik moči, navora, izkoristka in specifične porabe goriva pri različnih obremenitvah obeh naprav. Kljub nekaterim pomankljivostim gorivne celice, analiza dobljenih rezultatov kaže na možnost njene uporabe v avtomobilski industriji.
Ključne besede:Gorivna celica, PEM, motorji z notranjim zgorevanjem, numerična simulacija, Matlab, Boost, vodik
Leto izida:2013
Založnik:[A. Cvikl]
Izvor:Maribor
UDK:621.352.6:621.4(043.2)
COBISS_ID:17491478 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QVFFXCZY
Število ogledov:1787
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PEM fuel cells
Opis:The thesis describes the basic knowledge of PEM fuel cell performance, characteristics and advantages over internal combustion engines. Matlab is used for the simulation realistic fuel cell, which can be found in the market today. Internal combustion engine is simulated using Boost. Comparisons between power, torque, efficiency and specific fuel consumption are observed at different loads of both machines. Despite some disadvantages, the analysis of results shows possibility, that fuel cell can be used in avtomotive industry.
Ključne besede:Fuel cell, PEM, internal combustion engines, numerical simulation, Matlab, Boost, hydrogen


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici