| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
Avtorji:Šinjur, Monika (Avtor)
Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Sinjur_Monika_2013.pdf (2,16 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Osrednja tema diplomske naloge je vloga novih medijev v političnem komuniciranju. V ta namen diplomska naloga najprej podaja opredelitev ključnih elementov političnega komuniciranja in političnega marketinga. Drugi del diplomske naloge se ukvarja z mediji, kot glavnimi kanali distribucije političnih sporočil. Pri tem je izpostavljen predvsem internet in z njim povezane nove komunikacijske prakse. Slednje predstavlja analiza predsedniških kampanj dr. Danila Türka in Baracka Obame v analitičnem delu diplomske naloge.
Ključne besede:politično komuniciranje, predvolilne kampanje, komunikacijske strategije, internet
Leto izida:2013
Založnik:[M. Šinjur]
Izvor:Maribor
UDK:659.3:316.4:316.77(043.2)
COBISS_ID:17518614 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:A6ZT6VYL
Število ogledov:1127
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF NEW MEDIA IN POLITICAL CAMPAIGNS
Opis:The main theme of the thesis is the role of new media in political communications. At the beginning the thesis gives the definitions of the key elements of political communications and (political) marketing. The second part deals with the media as the main channel of distribution of political messages. Primarily is exposed the Internet and along with the Internet associated new communications practices. In the analytical part of the thesis is presented an analysis of presidential campaigns of Dr. Danilo Türk and President Barack Obama as an example of new communications practices.
Ključne besede:political communication, electoral campaigns, communication strategies, internet


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici