| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:EMPIRIČNA METODA ZA DOLOČANJE KAPACITETE TURBO - KROŽNIH KRIŽIŠČ
Avtorji:Fišer, Ingrid (Avtor)
Toplak, Sebastian (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Fiser_Ingrid_2013.pdf (2,72 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Diplomska naloga vsebuje analizo turbo ‒ krožnega križišča na Titovi cesti pri bolnici v Mariboru. S pomočjo empirične metode je mogoče natančnejše ugotavljanje kapaciteto, ki jih dosegajo turbo – krožna križišča v realnih pogojih obratovanja, kot s pomočjo računsko – analitičnih metod, ki temeljijo na mejnih časovnih prazninah. Zato študija temelji na empirični metodi ugotavljanje kapacitete na konkretnem primeru. V nalogi so za lažje razumevanje praktičnega dela, opredeljena bistvene lastnosti turbo ‒ krožnih križišč in dosedanje uporabljene metode za izračun kapacitete le teh.
Ključne besede:turbo ‒ krožno križišče, kapaciteta, empirična metoda
Leto izida:2013
Založnik:[I. Fišer]
Izvor:Maribor
UDK:656.0.021.5:625.739(043.2)
COBISS_ID:17768470 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YKFNV30B
Število ogledov:1452
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(2 glasa)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EMPIRICAL METHOD FOR DETERMINING TURBO ROUNDABOUT CAPACITY
Opis:The diploma thesis includes an analysis of the turbo – roundabout located on the Titova cesta next to the hospital in Maribor. With the help of an empirical method, the precise determination of the capacity achieved by turbo – roundabouts, which are based on the border time voids, is possible. That is why the study is based on an empirical method of determining the capacity on a specific example. For an easier understanding of the thesis, essential features of the turbo – roundabouts and the up to the present methods for the calculation of the capacity of the previously mentioned are defined.
Ključne besede:Turbo ‒ roundabouts, capacity, Empirical Regression


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici