| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pospeševanje prodaje v podjetju Delo prodaja d.d.
Avtorji:ID Žnidaršič-Gundelj, Katja (Avtor)
ID Radonjič, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Znidarsic-Gundelj_Katja_2013.pdf (731,32 KB)
MD5: EFB6A4677953C58B0241498BB0879B8D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Pospeševanje prodaje je za podjetje zelo pomemben element v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje optimalno posluje. Podjetje in prodajni prostori morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem. Prav tako je pomembno imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih kupci želijo. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku. Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kvaliteto, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega komuniciranja.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, Delo prodaja, d. d.
Kraj izida:Celje
Založnik:[K. Žnidaršič-Gundelj]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42324 Novo okno
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:512528445 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6HJHV7H8
Datum objave v DKUM:21.10.2013
Število ogledov:1862
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales promotion in the company Delo prodaja d.d.
Opis:As we can see sale promotion is very important element for the company, conected with other elements in marketing communications. Very important is to cooperate with cost of service and the other departmants, so the company can operate in optimal conditionals. It is also important thet the company and its sales premises are promoted pozitive and thet the sales persons are kind and well informed about products, so they can consult propurly. It is also important to have optimal stock of goods, so we always have the merchandise the customers wants. Meaning, if we dont have it, customers will go to the other store and it will be very difficult to bring him back as a customer. Becouse the competition is getting stronger is neccesery to intrige the customers, so they return and shop in our store again. The most important goal of every company is to gain profit and maintend high quality, good relations and competitiveness. We can do all that with the use of different tools of marketing communication.
Ključne besede:marketing communication, instruments of marketing communication, sales promotion, advertising, public relations, personal selling, Delo prodaja d.d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici