| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO
Avtorji:Lampret, Samo (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lampret_Samo_2013.pdf (698,56 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo najprej zaradi razjasnitve pojmov opisali elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva ter njegov razvoj in rabo. Predstavil sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, mobilno bančništvo in telefonsko bančništvo. V nadaljevanju smo opisali tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva za komitenta in banko in predstavili banko Novo KBM ter nekatere storitve, ki jih ponuja svojim komitentom. Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko in komitentom ponuja dostop do poslovanja 24 ur na dan, vse dni v tednu. Poslujejo lahko od kjerkoli, s tem pa se zmanjšajo tudi čakalne vrste. Zaradi manjšega obsega papirnatih opravil je bankam omogočeno hitrejše in učinkovitejše servisiranje strank. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve in to jim elektronsko bančništvo danes že lahko omogoča.
Ključne besede:Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, elektronske prodajne poti, mobilno bančništvo, Bank@Net.
Leto izida:2013
Založnik:[S. Lampret]
Izvor:Maribor
UDK:004.738.5
COBISS_ID:11580700 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RAKIUZZO
Število ogledov:1077
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ELECTRONIC BANKING
Opis:Because of different concepts and service developments we first described electronic commerce and electronic banking, the types of electronic banking, its development and use of electronic banking. We also presented services of electronic banking like dispensing machine, paycards, internet banking, mobile banking and telephone banking. Further, we described the advantages and disadvantages of electronic banking for customers and banks and presented the bank Nova KBM and some of their services for its commissioners. Electronic banking is one of the most common ways to communicate with bank. It offers commissioners access to operation 24 hours a day, 7 days a week. One can operate from anywhere, which also reduces waiting in line. Because the extent of paperwork is each day smaller, banks are able to satisfy their clients faster and more efficent. Customers have become accustomed to the modern way of doing business and they have increasing needs, wishes and expectations about certain banking services. They require high-quality, fast and secure services and this can nowadays be provided by electronic banking.
Ključne besede:Electronic commerce, electronic banking, forms of electronic baking, electronic sales channels, mobile banking, Bank@Net.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici