| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVEDBA DOKUMENTNEGA SISTEMA V PROZIVODNEM PODJETJU
Avtorji:ID Babič, Rebeka (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Babic_Rebeka_2013.pdf (1,14 MB)
MD5: D59854AB038B8B9EB5345BA74D49CD5D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetja vse težje obvladujejo papirnato dokumentacijo, saj ta iz leta v leto raste. Dosedanji sistemi s klasičnim papirnim poslovanjem postajajo neučinkoviti zaradi predolgega iskanja podatkov in zadnjih verzij dokumentov, dolgih distribucijskih poti in velikih stroškov tiskanja, kopiranja in arhiviranja. Vse to pa vpliva na odločitve vodstva podjetja in na delovanje storitev in odnosov s kupci, saj pomanjkanje odzivnosti in napačni podatki vplivajo na nadaljnje odločitve in s tem na samo konkurenčnost podjetja in na učinkovito izpolnjevanje zakonskih zahtev. Večina znanja v podjetjih je v obliki dokumentov, ki zajemajo poslovni proces, zato je pomembno, da si podjetje zagotovi učinkovit sistem za upravljanje z dokumenti. Sistemi za upravljanje z dokumenti so računalniško podprte rešitve za obvladovanje dokumentov, ki vsebujejo zajem in digitalizacijo papirnatih dokumentov, delovni tok in življenjski cikel dokumentov, shranjevanje, indeksiranje, distribucijo, iskanje in arhiviranje dokumentov. Podjetja se zaradi vedno večjega števila elektronskih dokumentov odločajo za elektronsko hrambo oz. arhiviranje. Elektronsko arhiviranje je ohranjanje elektronskih zapisov s pomočjo informacijske tehnologije. Za ohranitev elektronskih dokumentov je pomembno upoštevati arhivske zahteve pri oblikovanju sistemov za upravljanje z dokumenti, ki mora zagotavljati skrben nadzor dokumentov za zagotavljanje kakovosti, celovitosti, dostopnosti in avtentičnosti. Namen magistrske naloge je spoznati sisteme za upravljanje dokumentov, elektronsko hrambo in arhiviranje dokumentov, zakonske omejitve, pravne vidike in standarde, ki jih urejajo in potek projekta uvedbe. Teoretična izhodišča smo primerjali z uvedbo in delovanjem sistema za upravljanje z dokumenti v podjetju Impol. Spoznali smo samo rešitev, ki jo podjetje uporablja za upravljanje z dokumenti in kako je potekal projekt uvedbe, njihove prednosti in slabosti ter načrte za razvoj dokumentnega sistema v prihodnje.
Ključne besede:Ključne besede: dokument, elektronski dokument, sistemi za upravljanje z dokumenti, dokumentni sistem, elektronska hramba, elektronsko arhiviranje, življenjski cikel dokumentov, delovni tok, roki hrambe, revizijska sled, notranja pravila
Kraj izida:Križni Vrh
Založnik:[R. Babič]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42239 Novo okno
UDK:004.6
COBISS.SI-ID:11512860 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z5B2EM6Z
Datum objave v DKUM:17.10.2013
Število ogledov:3179
Število prenosov:544
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INTEGRATION OF DOCUMENT MANAGEMENT IN THE PRODUCTION COMPANY
Opis:Since paper documentation of companies is increasing every year, companies have more and more difficulties with its control. Current systems with traditional paper operations are getting ineffective due to excessive data search and recent versions of documents, long distribution channels and the high cost of printing, copying and archiving. All this affects the decisions of management and operation of services and relationships with customers, since lack of response and incorrect data affect subsequent decisions and thus the company's competitiveness and to effectively meet regulatory requirements. The majority of knowledge of company is in the form of documents, which include business process, and for this reason it is important that companies ensure an effective system for managing documents. Document management systems are computerized solutions for managing documents that contain capture and digitization of paper documents, workflow and lifecycle of documents, storing, indexing, distribution, retrieval and archiving of documents. Due to the increasing number of electronic documents companies are deciding for the electronic storage or archiving. Electronic archiving is preserving electronic records with the help of information technology. For the preservation of electronic documents is important to consider the archival requirements in the design of systems for document management, which should ensure close monitoring of documents to ensure the quality, integrity, availability and authenticity. The aim of the master paper is to know document management systems, electronic storage and archiving of documents, legal restrictions, legal aspects and standards that are regulated by, and progress of the project. Theoretical positions were compared with the establishment and operation of a system for document management of company Impol. We met the solution that the company uses to manage documents and progress of the project implementation, their strengths and weaknesses and plans for the development of document management system in the future.
Ključne besede:Keywords: document, electronic document, electronic document management systems, document system, electronic storage, electronic archiving, document life cycle, workflow, storage periods, audit trails, internal rules


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici