| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZASTOPANOST LIKOVNIH PODROČIJ V VRTCIH KOZJE, BISTRICA OB SOTLI IN BIZELJSKO
Avtorji:ID Žnidarič, Sandra (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Znidaric_Sandra_2013.pdf (1,60 MB)
MD5: DAF87C04B222F33E1FD0DDBF67D789A6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela je ugotoviti, katera likovna področja prevladujejo v izbranih vrtcih, in strokovno vplivati na delo vzgojiteljice. V teoretičnem delu so najprej predstavljeni vrtci, ki sodelujejo v raziskavi, Kurikulum za vrtce in umetnost kot področje dejavnosti po Kurikulumu, opisana sta vloga in pomen likovnega izražanja. Predstavljeni so razvoj otrokovega likovnega izražanja ter stopnje razvoja likovnega izražanja. Naštete so značilnosti likovnega izražanja mlajših otrok ter vsaka značilnost tudi podrobneje opisana. Predstavljena so likovna področja in opisane vse likovne tehnike pri posameznem področju. Naštetih pa je tudi nekaj neprimernih likovnih tehnik, materialov in orodij ter navedene splošne zahteve pri pripravi likovnega materiala. V empiričnem delu so obdelani in analizirani podatki, ki so bili pridobljeni z anketnim vprašalnikom za vzgojiteljice. Anketni vprašalnik je bil razdeljen med vzgojiteljice vrtcev, in sicer v vrtcu Zmajček Kozje, vrtcu Pikapolonica Bistrica ob Sotli in Vrtcu pri osnovni šoli Bizeljsko. V raziskavi je sodelovalo 14 vzgojiteljic. Anketni vprašalnik vsebuje petindvajset vprašanj, enajst vprašanj je zaprtega tipa, sedem vprašanj odprtega tipa, sedem vprašanj pa je polodprtega tipa.
Ključne besede:predšolska vzgoja, umetnost, likovna vzgoja, likovne dejavnosti, likovno področje, likovne tehnike, neprimerne likovne tehnike, likovni materiali, likovna orodja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Žnidarič]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42139 Novo okno
UDK:373.2:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:20162056 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HMMQYAWV
Datum objave v DKUM:07.11.2013
Število ogledov:1632
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REPRESENTATION OF FINE ARTS AT THE KOZJE, BISTRICA OB SOTLI AND BIZELJSKO KINDERGARTENS
Opis:The purpose of this diploma thesis was to ascertain which areas of fine art are prevalent in selected kindergartens, and to exert professional influence on the work of childcare workers. The theoretical part presents kindergartens that participated in the research, along with the document entitled Kurikulum za vrtce (Kindergarten Curriculum). It also describes art as an activity in line with the Curriculum as well as the role and significance of artistic expression. The development of a child’s artistic expression is presented, followed by developmental stages in artistic expression. In addition, this part enumerates characteristics evident in the artistic expression of younger children, with each characteristic described in greater detail. Moreover, areas of fine art are described as well as all fine art techniques within individual areas. Listed are also some of the unsuitable fine art techniques, materials and tools, and general requirements to be adhered in the preparation of fine art material. The empirical part contains processed and analysed data obtained through a survey questionnaire for childcare workers. The questionnaire was distributed to childcare workers employed at the Zmajček Kozje, Pikapolonica Bistrica ob Sotli and Vrtec pri osnovni šoli Bizeljsko kindergartens. Fourteen childcare workers participated in the research. The questionnaire contained 25 questions, with 11 of them being of a closed type, 7 of them of open-type, and the remaining 7 of semi-open type.
Ključne besede:preschool education, art, fine arts education, fine art activities, fine art area, fine art techniques, unsuitable fine art techniques, fine art materials, fine art tools.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici