| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Avtorji:Kocen, Robert (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kocen_Robert_2013.pdf (1,47 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede:Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Leto izida:2013
Založnik:[R. Kocen]
Izvor:Predanovci
UDK:658.8
COBISS_ID:11569692 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0JNP9RUU
Število ogledov:1009
Število prenosov:218
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE USE OF SALES FORECASTING METHODS ON SELLING OVERNIGHT STAYS IN THE SUNNY PARK VIVAT
Opis:Sales forecast of the company is the volume of products which the company expects it will be sold in a given period of time at a certain price level, and abide by the conditions in the environment. If the company is not aware of the importance of sales forecasts, various unexpected market fluctuations can lead to large losses of revenue or unnecessary costs and all of that can unnecessarily affect the outcome of operations. In order to avoid such a scenario, companies can take help of various methods of forecasting sales, which are divided into qualitative, quantitative, causal and scenarios. My degree is divided into two parts; the theoretical and the empirical part. In the theoretical part, alongside the methods of sales forecasting, I have presented the sales, sales management and sales forecasting. In the empirical part I have presented Vivat Spa and calculated the forecast of the sale with selected methods, based on the model of overnight accommodations in the Vivat Spa.
Ključne besede:Sales, sales management, sales forecasting, sales forecasting methods, qualitative methods, quantitative methods, causal methods, scenarios, moving averages, exponential control.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici