| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NAKUPOVANJE NA SPLETU
Avtorji:Visenjak, Monika (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Visenjak_Monika_2013.pdf (1,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Nakupovanje na spletu je prihodnost poslovanja. Za podjetja pomeni manjše stroške, lažje prilagajanje tržnim pogojem. Hitreje lahko razvijajo odnose in analizirajo uporabnike, saj jim je dan dostop o nakupnih podatkih uporabnika. Za potrošnike je nakupovanje na spletu možnost hitrega, preprostega in učinkovitega nakupovanja od doma ali pisarne. Pomembno je, da se seznanijo z vsemi informacijami in pogoji spletnih trgovin, saj se lahko le tako izognejo nezadovoljstvu ob nakupu v spletni trgovini. Naučiti se morajo varno nakupovati. V diplomskem delu se seznanite s tematiko o spletnem nakupovanju, spletni trgovini, o njenih prednostih in pomanjkljivostih. Dana je tudi primerjava med klasičnim in spletnim nakupovanjem ter primer spletne trgovine Mimovrste. Diplomsko delo vsebuje tudi raziskave, ki so dostopne na spletu.
Ključne besede:spletno nakupovanje, spletna trgovina, spletna prodaja
Leto izida:2013
Založnik:[M. Visenjak]
Izvor:Maribor
UDK:339.138
COBISS_ID:11566364 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PTFKIQA7
Število ogledov:1181
Število prenosov:241
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ONLINE SHOPPING
Opis:Online shopping is the future of the business. For business companies, it means lower costs and easier adaptation to market conditions. They can develop relationships faster and they can analyze users also, because the access of the users shopping data is given. For the consumers online shopping is an opportunity for fast, simple and effective shopping from home or from the office. It is important that they are aware of all the information and conditions of the online stores, this is the only way to avoid dissatisfaction with the purhase. They need to learn how to shop safely. In this thesis the readers become familiar with the topic of online shopping, online store and its strenght and weaknesses. Also a comparison between conventional and online shopping and an example of online store Mimovrste are given. Thesis also includes studies that are available online.
Ključne besede:online shopping, online store, online selling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici