| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIH
Avtorji:ID Trošt, Žiga (Avtor)
ID Werber, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Trost_Ziga_2013.pdf (1,63 MB)
MD5: CE84D715F3CEFBCBF628C2A9A144EB55
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava večkanalno usklajeno prodajo, ki predstavlja centralno vodeno omrežje med seboj povezanih in usklajenih prodajnih kanalov, kot so klasična in spletna trgovina, elektronske cenovke, samopostrežna blagajna in kioski, družabna omrežja, pametni telefoni in vezane dejavnosti, kar omogoča samodejno posodabljanje informacij o prodajnih aktivnostih trgovca na vseh prodajnih kanalih hkrati. V prvem delu je opisan koncept večkanalno usklajene prodaje – kaj pomeni za trgovca in kaj za kupca, kaj so prodajni kanali in zakaj je usklajenost med njimi ključnega pomena. Temelji na analizi obstoječega stanja in podaja eno od možnih rešitev prenove celotnega sistema trgovca. Drugi del se osredotoča na dejansko uvedbo prodajnega kanala »elektronske cenovke« ponudnika ZBD Solutions. Opisan je celoten potek implementacije v eni izmed poslovalnic večjega slovenskega trgovca – kako je potekala, na kakšne težave smo naleteli in kako smo jih rešili. Obravnava tudi testno obdobje, na podlagi katerega se je naročnik odločil, da ne nadaljuje z uvajanjem tega prodajnega kanala.
Ključne besede:večkanalno usklajena prodaja, prodajni kanal, elektronska cenovka, trgovec, trgovina
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41610 Novo okno
COBISS.SI-ID:7220499 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZJTRX5N9
Datum objave v DKUM:07.10.2013
Število ogledov:2041
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPLEMENTATION OF MULTICHANNEL RETAILING FOR SLOVENIAN RETAILERS
Opis:This thesis describes multi-channel retailing, a centrally managed network of connected retail channels, including retail stores, online stores, electronic shelf labels, self check-out, self service kiosks, social networks, smart phones and related businesses. It enables automatic updates of a retailer’s sales activities on all retail channels simultaneously. The first part of the thesis describes the concept of multi-channel retailing - what it means for the retailer and what it means for the customer. It describes retail channels and why the connection between them is so crucial. It is based on an analysis of the current situation and provides one of the possible solutions for upgrading a retailer’s entire system. The second part of the thesis focuses on an actual implementation of the retail channel »Electronic shelf labels« by ZBD Solutions. It describes the entire implementation procedure in one of the stores of a large Slovenian retail company – including the course of the implementation, what problems were encountered along the way, and the solutions to these problems. It also describes the test period, based on which the retailer decided not to continue implementing this retail channel.
Ključne besede:multi-channel retailing, retail channel, electronic shelf label, retailer, store


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici