Title: | Numerična optimizacija dizelskega motorja |
---|
Authors: | ID Krenker, Srečko (Author) ID Kegl, Breda (Mentor) More about this mentor... ID Lešnik, Luka (Comentor) |
Files: | UNI_Krenker_Srecko_2013.pdf (10,66 MB) MD5: F740D01218246DB6BD22633B2DE5287D
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FS - Faculty of Mechanical Engineering
|
---|
Abstract: | Namen diplomske naloge je bil z numerično optimizacijo določiti optimalni kot začetka tlačenja goriva dizelskega motorja MAN D 2566 MUM, pri uporabi čistega biodizelskega goriva, s ciljem zmanjšati škodljive emisije. Numerična optimizacija se je izvedla v točki 8 ESC testa z optimizacijskimi metodami Nelder-Mead, NLPQL, Levenberg-Marquardt in BFGS. Najboljše rezultate sta dali metodi NLPQL in Levenberg-Marquardt, medtem ko sta bili metodi Nelder-Mead in BFGS neuspešni pri iskanju optimalnega kota. Ugotovljeno je bilo majhno odstopanje rezultatov numerične optimizacije od eksperimentalno določenega optimalnega kota začetka tlačenja goriva za celoten ESC test, saj optimalni kot ni enak na vseh obratovalnih režimih. |
---|
Keywords: | numerična optimizacija, biodizelsko gorivo, MAN D 2566 MUM, emisije |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [S. Krenker] |
---|
Year of publishing: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-41593 |
---|
UDC: | 621.436:519.61/.64(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17490454 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LTT5IHGP |
---|
Publication date in DKUM: | 17.10.2013 |
---|
Views: | 1797 |
---|
Downloads: | 112 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | KTFMB - FS
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |