| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV STRUKTURE ZNANJA NA KLJUČNE INDIKATORJE PROCESA V ZAVAROVALNIŠTVU
Avtorji:ID Šobota, Jelena (Avtor)
ID Roblek, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sobota_Jelena_2013.pdf (2,43 MB)
MD5: 829F6C494358A9CADEED806CC396C7C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V današnjem času podjetja zanima predvsem, kako se obdržati na trgu, kako biti bolj konkurenčni, bolj učinkoviti ter bolj zanimivi za kupce. Uspeh pri doseganju vseh teh ciljev vidimo v zaposlenih organizacije. Ti namreč s svojim znanjem v organizaciji lahko največ prispevajo k zagotavljanju konkurenčne prednosti. Namen raziskave magistrskega dela je bil ravno dokazati, kako znanje zaposlenih vpliva na njihovo delovno uspešnost. Želeli smo prikazati način, na podlagi katerega je možno določiti strukturo znanja, ki jo organizacija želi od zaposlenih, ter to primerjati z njihovim dejanskim znanjem. Z uporabo mehke logike smo med obema znanjema naredili primerjavo ter dobili odstopanja. Sledilo je še statistično raziskovanje obstoja povezave med vrednostmi odstopanj v znanju in delovno uspešnostjo, ki jo zaposleni dosegajo. Našega začetnega predvidevanja, da boljše ujemanje dejanske strukture znanja zaposlenih z zahtevanimi predstavlja tudi boljše doseganje rezultatov, nam ni uspelo dokazati. Le v polovici analiziranih primerov smo namreč odkrili, da boljša ko je dejanska struktura znanja zaposlenih od zahtevane, bolj so zaposleni uspešni. Prav tako smo v teh primerih nato lahko definirali, katera so tista znanja, ki so potrebna za dobro izvajanje aktivnosti, ki posledično pomeni boljši rezultat. Kljub temu da hipoteze nismo potrdili, pa smo dokazali, da lahko organizacije ob ustreznem definiranju potrebnega znanja z orodjem mehke logike opredelijo razliko med potrebnim ter dejanskim znanjem zaposlenih, kar pomeni, da lahko na podlagi rezultatov izvajajo določene ukrepe, kot je dodatno izobraževanje. Prav tako lahko s pomočjo omenjenih metod locirajo znanje, ki je potrebno za izvajanje posameznih aktivnosti, ki so pomembne za doseganje uspešnosti.
Ključne besede:ujemanje strukture znanja, management znanja, ključni indikatorji procesa, mehka logika, zavarovalništvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41552 Novo okno
COBISS.SI-ID:7222803 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CDWUHSN8
Datum objave v DKUM:10.10.2013
Število ogledov:1735
Število prenosov:164
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF KNOWLEDGE STRUCTURE ON KEY PERFORMANCE INDICATORS
Opis:Nowadays, companies are primarily interested on how to stay in the market, how to be more competitive, more efficient and more attractive to buyers. We believe that the key factor for success in achieving all these goals are the employees of an organization. Employees with their knowledge can have the greatest contribution in providing competitive advantage. The purpose of this thesis was to demonstrate how employee knowledge affects their job performance. We wanted to show the way by which it is possible to determine the structure of knowledge that an organization wishes for employees to have and to compare it with their actual knowledge. With the help of fuzzy logic the comparison between the two was made in order to get a derogation. This was followed by further statistical analysis between variations in the values of knowledge and work performance achieved by employees. We were unable to prove our initial hypothesis that better knowledge alignment between the actual knowledge structure of employees and required knowledge structure also means achieving better work performance results. In only half of the cases analyzed, we detected that if the employee knowledge structure is better than the required knowledge structure, than the employees are more successful. In these cases we were also able to then define the knowledge that is necessary for the proper implementation of activities, which in turn means a better result. Although the hypothesis was not confirmed, we proved that organizations, with the appropriate definition of necessary knowledge and by using fuzzy logic tools, can identify the difference between the required and actual knowledge of employees. Based on the results organizations can then implement certain measures, such as. further education. Also, you can use these methods to localize the knowledge that is needed for the implementation of specific activities that are important for achieving success.
Ključne besede:knowledge structure alignment, knowledge management, Key Performance Indicators, fuzzy logic, insurance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici