| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ČLOVEŠKI IN SOCIALNI KAPITAL SLOVENSKIH PODJETNIC
Avtorji:ID Klajderič, Ana (Avtor)
ID Širec, Karin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Klajderic_Ana_2013.pdf (1,13 MB)
MD5: 52724FEAE2DE3AA89097B405CD1204BF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V okviru diplomskega seminarja smo se posvetili človeškemu in socialnemu kapitalu v povezavi z ženskim podjetništvom. Zanimalo nas je namreč v kolikšni meri človeški in socialni kapital vplivata na ženske in na njihovo vključevanje v podjetniško aktivnost. V teoretičnem delu smo predstavili pojme podjetništvo, podjetnik in žensko podjetništvo, kjer smo izpostavili tudi prednosti in slabosti podjetnic in ovire s katerimi se srečujejo. V nadaljevanju smo razložili pojma človeški in socialni kapital ter opisali kako ju merimo ter z njima upravljamo. V dveh podpoglavjih smo na kratko opisali in razložili tudi management človeškega in socialnega kapitala. Vse zapisano smo v empiričnem delu podkrepili z izsledki raziskave anketnega vprašalnika. Na vprašanja so razen podjetnic odgovarjali tudi podjetniki, predvsem zaradi lažje primerjave podatkov. Tako smo prišli do spoznanja, da človeški kapital v veliki meri vpliva na ženske in njihovo vključevanje v podjetniško aktivnost, medtem ko socialni kapital v dobršni meri vpliva na ženske in njihovo vključevanje v podjetniško aktivnost. Prav tako smo potrdili, da podjetniško okolje v Sloveniji ni naklonjeno ženskim podjetnicam. S pomočjo raziskave smo želeli prispevati k boljšemu razumevanju osnovnih pojmov ter prikazati pomembnost vpliva človeškega in socialnega kapitala na slovenske podjetnike in predvsem podjetnice.
Ključne besede:podjetništvo, žensko podjetništvo, človeški kapital, socialni kapital, analiza človeškega in socialnega kapitala, primerjava med podjetnicami in podjetniki
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Klajderič]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41528 Novo okno
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:11576348 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M0V5B5JK
Datum objave v DKUM:20.11.2013
Število ogledov:2158
Število prenosov:208
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HUMAN AND SOCIAL CAPITAL OF SLOVENIAN FEMALE ENTREPRENEURS
Opis:In a dissertation we have focused on human and social capital in a relation with female entrepreneurship. We wanted to know to what extent the human and social capital influence on females and their incorporation into entrepreneurial activity. In a theoretical part we have presented terms such as entrepreneurship, entrepreneur and female entrepreneurship, where we have exposed also advantages and disadvantages of female entrepreneur and obstacles they are faced with. Afterwards we have presented also the terms human and social capital and described how to measure and manage them. In a two chapters we have in short described and presented also management of human and social capital. All stated we have in an empirical part supported with the results of a survey questionnaire. Beside female entrepreneurs were questions answered also by male entrepreneurs, especially because of the easier comparison of the data. In this way we came to a conclusion that human capital in a great part influence on females and their involvement in entrepreneurial activity, while social capital in a large part influence on females and their involvement in entrepreneurial activity. We have also confirmed that business environment in Slovenia is not favorable to female entrepreneurs. With this research we wanted to contribute to a better understanding of basic terms and to present the importance of influence of human and social capital on Slovenian entrepreneurs and especially female entrepreneurs.
Ključne besede:entrepreneurship, female entrepreneurship, human capital, social capital, analysis of human and social capital, comparison between female entrepreneurship and male entrepreneurship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici