| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OD SPONTANE IGRE DO GLEDALIŠČA
Avtorji:ID Šket, Tamara (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sket_Tamara_2013.pdf (1,30 MB)
MD5: 8377464B480CC5AA40050B53E37E65F8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Teoretični del diplomskega dela zajema na podlagi strokovne literature, knjig, člankov, revij in internetnih virov opis otroške spontane igre in gledališke igre. Vsebuje tudi sestavine, ki so potrebne za nastanek lutkovne predstave. V nadaljevanju je predstavljen otrokov razvoj ob igri z lutko ter komunikacija v gledališki in lutkovni dejavnosti. Opisali smo tudi vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu. Namen praktičnega dela je bila izvedba gledaliških uric v vrtcu, v skupini 2. starostnega obdobja. V tem delu diplomske naloge smo nazorno prikazali potek vzgojno-izobraževalnega procesa za lutkovno predstavo Kje je krtek?. Dodanih je devet priprav za izvajanje lutkovne dejavnosti. Priprave vsebujejo natančno zastavljene cilje, potek dela ter evalvacijo. Ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Šmarje pri Jelšah, na enoti Sveti Štefan, je nastalo nekaj slikovnega materiala, ki smo ga dodali v diplomsko delo. Gledališke urice smo v vrtcu izvajali 14 dni. Med izvajanjem projekta smo otroke spodbujali, vodili in jim nudili pomoč pri izvajanju dejavnosti. Otroci so z zanimanjem sodelovali v lutkovni dejavnosti. Z izvedbo projektnega dela smo zadovoljni, saj smo dosegli svoj namen.
Ključne besede:Spontana igra, gledališka igra, otrok, lutkovna predstava, lutka, projekt, gledališke urice, lutkovna dejavnost.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Šket]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41470 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:20097800 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NSIPL2UD
Datum objave v DKUM:08.10.2013
Število ogledov:2896
Število prenosov:235
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FROM SPONTANEOUS PLAY TO THEATRE
Opis:The theoretical part of this thesis covers a description of child's spontaneous play and theatre on the basis of professional literature, books, articles, magazines and internet sources. It also includes the components that are necessary for the formation of a puppet show. Later on we presented a child's development while playing with dolls, and communication in theatre and puppet activities. We also described the role of an educator in the theatre process. The aim of the practical part was to perform theatre sessions in kindergarten with two-year-olds. In this part of the thesis, we clearly showed the course of the puppet show called »Where is the mole«. We added nine lesson plans for the implementation of the puppet activity. The lesson plans include clear objectives, the course of work and evaluation. While carrying out the activities in kindergarten in Šmarje pri Jelšah, the unit of Sv. Štefan, children produced some images that we added to this thesis. We performed theatre sessions for fourteen days. During the implementation of the project, we encouraged children and helped them with the activities. They showed interest in participating in the puppet show activities. We are pleased with the implementation of our project work, because we achieved our aim.
Ključne besede:Spontaneous play, theatre, child, puppet show, doll, project, theatre sessions, puppet activity.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici