| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sheme omejevanja dostopa
Avtorji:ID Rozman, Miha (Avtor)
ID Lep, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Rozman_Miha_2013.pdf (1,84 MB)
MD5: 514A549BF7E5F079898F9CC598CA3641
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Visoka stopnja onesnaženja z emisijami prometa je resna težava v številnih mestih. Strmi se k izboljšanju pogojev za življenje in delo v urbanih območjih. Znano je, da je ena izmed uspešnejših metod za zmanjšanje števila osebnih vozil v mestu upravljanje s povpraševanjem. Vpliv na ljudi pri odločanju glede časa, poti, vrste prevoznega sredstva in namena poti. To pa je skoraj nemogoče doseči brez prepovedovanja ali kontrole vstopa v območje. Tukaj nastopijo sheme omejevanja dostopa, ki določenim skupinam vozil omejujejo ali prepovedujejo vstop v varovano območje. Namen naloge je predstaviti izbrane sheme omejevanja dostopa, ki že več let uspešno delujejo v evropskih mestih. S ciljem prikazati možno ureditev sheme omejevanja dostopa, ki temelji na predstavljeni shemi, na omejenem območju središča mesta Maribor.
Ključne besede:upravljanje s povpraševanjem, kontrola dostopa, omejevanje dostopa
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Rozman]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41384 Novo okno
UDK:656.1
COBISS.SI-ID:18587670 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZKIDUB27
Datum objave v DKUM:04.09.2013
Število ogledov:1688
Število prenosov:116
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Access restriction schemes
Opis:High level of pollution emissions produced by traffic is a serious problem in many cities. Necessary is to improve the conditions of life and work in urban areas. It is known that one of the more efficient methods for reducing the number of cars is demand management. It impacts on people in decision-making in terms of time, route, mode and purpose of journey. This would be hardly achieved without access control. Access restriction schemes impact on specific groups of vehicles restricted from accessing the protected area. The purpose of work is to present the chosen access restriction schemes, which has been operating successfully in European cities. Based on the presented scheme is shown the possible access restriction scheme of a limited area of the city center of Maribor.
Ključne besede:demand management, access control, access restriction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici