| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČINKOVITOST GVERILNEGA MARKETINGA GLEDE NA RAZLIČNE STAROSTNE SKUPINE
Avtorji:Podobnik, Luka (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Podobnik_Luka_2013.pdf (2,58 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Gverilni marketing predstavlja obliko marketinga, ki namesto visokih finančnih vložkov izkorišča inovativnost, domišljijo ter vlaganje časa in energije. Eden poglavitnih ciljev gverilnega oglaševanja je ustvarjanje zanimivih oglasov, ki spodbujajo razmišljanje in pri ljudeh vzbujajo čustva. Sporočilo prenesejo na nedvoumen način in so razumljivi vnaprej določeni ciljni skupini. V diplomskem delu smo predstavili splošne teoretične osnove marketinga ter se podrobneje ukvarjali z razvojem, principi ter prednostmi in slabostmi gverilnega marketinga. Predstavili smo tudi nekaj primerov gverilnega marketinga v praksi ter natančneje opisali pogoste metode oglaševanja. Postavili smo tudi dve hipotezi, katerima smo več pozornosti namenili v raziskovalnem delu naloge. V praktičnem delu smo se ukvarjali z raziskovanjem povezanosti med ocenjevanjem gverilnih oglasov ter spolom in starostjo. Podatke smo pridobili s pomočjo anketne raziskave, statistično pa smo jih obdelali s pomočjo programa SPSS. Pomen pridobljenih rezultatov smo natančneje opisali ter z njihovo pomočjo potrdili obe hipotezi, s tem pa tudi izpolnili glavni cilj diplomske naloge. Glavne ugotovitve diplome so, da se mlajše generacije bistveno bolje odzivajo na gverilni marketing, spol pa na rezultate nima vpliva.
Ključne besede:gverilni marketing, starostne skupine, anketna raziskava
Leto izida:2013
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7214355 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NXWEXMFI
Število ogledov:980
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EFFECTIVENESS OF GUERILLA MARKETING WITH REGARD TO VARIOUS AGE GROUPS
Opis:Guerilla marketing is a branch of marketing which utilizes innovation, imagination, energy and time to achieve its goals, opposed to high financial investment. One of the main goals of guerilla marketing is designing interesting advertisements which encourage thinking and emotions. They transmit the message unambiguously and are tailored to a specific target group. In the opening part we presented the general theoretical basics of marketing and in greater detail dealt with development, principles, advantages and disadvantages of guerilla marketing. We also presented some practical examples of guerilla marketing and defined two hypotheses. In the practical part we dealt with the correlation between grading guerilla advertisements and gender and age. Data was collected with a survey research and further statistically processed with the help of SPSS program. We described the results in greater detail and used them to confirm both of our hypotheses, also fulfilling the main goal of the diploma. The main findings of the diploma are that younger generations respond better to guerilla marketing, and that gender is irrelevant in this regard.
Ključne besede:guerilla marketing, age groups, survey research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici