| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA PREDAJE PACIENTOV IN UVEDBA STANDARDIZIRANEGA ORODJA ZA ZAGOTAVLJANJE VARNE IN USPEŠNE PREDAJE PACIENTOV
Avtorji:Vrankar, Katja (Avtor)
Robida, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pajnkihar, Majda (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Vrankar_Katja_2013.pdf (2,55 MB)
MD5: 8F3FEA17B6C482D08A08C745B9A78CE1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Izhodišča: S predajo pacienta dosežemo timski pristop dela, specializirano oskrbo in nepretrgano zdravstveno obravnavo. Namen: Z raziskavo smo napravili posnetek stanja predaje pacientov v terciarni ustanovi ter na podlagi ugotovitev uvedli izboljšave. Raziskovalna metodologija: Vzorec v prvem delu raziskave je zajemal 9 medicinskih sester, vodje tima, kot instrument zbiranja podatkov smo uporabili polstrukturirane individualne intervjuje. V drugem delu raziskave smo zbirali podatke v treh fazah, kot instrumentarij smo uporabili: 1. anketni vprašalnik o predaji pacientov; vzorec je zajemal 30 anketirancev; 2. seznam nabora podatkov za primerjavo s 60 dokumentacijami pacientov; 3. anketni vprašalnik o SIOP komunikacijskem orodju; vzorec je bil enak kot v prvem delu raziskave. Statistična analiza je bila napravljena s programom SPSS 18. Numerične spremenljivke smo predstavili s povprečno vrednostjo in standardnim odklonom, kategorične spremenljivke z absolutnim številom in odstotkom. Razlike med spremenljivkami smo analizirali s Studentovim t-testom in hi-kvadrat testom. Za preverjanje razlike med skupinami smo uporabili eno faktorsko analizo variance. Rezultati: Formulirali smo glavno kategorijo: ustvarjanje uspešne in varne predaje pacientov, 4 podkategorije: dejavniki uspešne predaje pacientov, dejavniki neuspešne predaje pacientov, razvijanje uspešne predaje pacientov in vzroki za nastanek skorajšnjih napak pri predaji pacientov ter 25 kod. Najpogosteje se je izvajala predaja pacientov med izmenami (PV = 4,7), vključevale so se »sproti posodobljene« informacije (PV = 4,9) o stanju pacienta. Dokumentacija je obstajala le v skupini premeščenih pacientov pri podatkih nekaterih meritev in je bila v skladu z našimi pričakovanji (p < 0,05). Pri drugih podatkih smo našli statistično pomembno slabše rezultate od naših pričakovanj. Preiskovanci so z (t = 8,000; p < 0,001) višjim povprečjem ocenili SIOP poročilo (PV = 5,0) kot učinkovito komunikacijsko orodje glede na metodo prostega pripovedovanja (PV = 3,2) in s statistično pomembno (t = 10,539; p < 0,001) višjim povprečjem ocenili SIOP poročilo (PV = 5,0) kot učinkovito orodje za preverjanje ustno prejetih informacij glede na metodo prostega pripovedovanja (PV = 2,9). Sklep: Ugotovili smo, da preiskovanci z dosedanjim načinom predaje pacienta niso bili zadovoljni, dokumentacija predaje pacientov je bila pomanjkljiva. Uvedli smo predajo ob pacientu in SIOP poročilo.
Ključne besede:predaja pacienta, kakovost, varnost, uvajanje izboljšav, SIOP komunikacijsko orodje
Leto izida:2013
Založnik:[K. Vrankar]
Izvor:Maribor
UDK:614.2:616-083(043.2)
COBISS_ID:1927076 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:E3A0ALF7
Število ogledov:2273
Število prenosov:618
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:AN ANALYSIS OF PATIENT HAND-OFF AND INTRODUCTION OF A STANDARDIZED TOOL FOR ENSURING SAFE AND EFFICIENT PATIENT HAND-OFF
Opis:Background: With the patient handoffs we can achieve team approach, specialised care, and continuous patient care. Aim: For the purposes of the research we did a record of situation patient handoffs in the tertiary facility and introduced improvements on the basis of our findings. Methods: The sample in the first part of the research included 9 nurses. As an instrument we used semi-structured individual interviews. In the second part of the research we collecting data in three phases. We used set of instruments for data collection: 1. Patient handoffs survey, where the sample included 30 respondents. 2. List of data set to compare with 60 patients’ documentations. 3. The SBAR communication tool survey; the pattern being the same as in the first part of the research. The statistical analysis was performed with the SPSS 18 computer program. We presented the numeric variables with the average value and standard deviation, and the categorical variables with the absolute number and percentage. We analysed the differences between the variables with the Student’s t-test and Chi-squared test. For the assessment of differences between groups we used one factor analysis of variance. Results: We established the primary category: conducting of successful and safe patient handoffs, 4 sub-categories (factors of successful patient handoffs, factors of unsuccessful patient handoffs, development of successful patient handoffs, and causes for the development of near misses during patient handoffs), and 25 codes. Most often the patient handoffs occurred between shifts (AV = 4,7), when the patient’s data were updated (AV = 4,9). Patients’ documentations were present only in the group of transferred patients and included only data for some of the performed tests, and were thus in concordance with our expectations (p < 0.05). The results of other data were statistically significantly worse than our expectations. When the respondents evaluated (t = 8.000; p < 0.001) the efficacy of a communication tool, the SBAR report (AV = 5.0) received a higher average than the method of free oral communication (AV = 3.2). When they evaluated the efficacy of the tool for the assessment of orally acquired information, the SBAR report (AV = 5.0) received a statistically significantly higher average (t = 10.539; p < 0.001) than the method of free oral communication (AV = 2.9). Conclusion: We have ascertained that the respondents were not satisfied with the present patient handoff process. Reports of patient handoffs were insufficient. Bedside patient handoffs and the SBAR report were also introduced.
Ključne besede:patient handoffs, quality, safety, introduction of improvements, SBAR communication tool


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici