| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Metodologija za določitev najšibkejše vlečne naprave v postopku homologacije
Avtorji:Fras, Miha (Avtor)
Kramberger, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Fras_Miha_2013.pdf (2,43 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomskem delu je opisana metodologija homologacije vlečnih naprav v podjetju RTI, d. o. o. Izvedli smo validacijo metode, ki se uporablja za izbor najšibkejše vlečne naprave v izbrani seriji. Izbor se izvaja za potrebe homologacijskega preizkusa vlečnih naprav. V seriji desetih do petnajstih vlečnih naprav smo s pomočjo numeričnega trdnostnega preračuna izbrali najšibkejšo vlečno napravo in jo nato preizkusili v laboratoriju z dinamičnim preizkusom. Ugotovili smo, da se lahko z uporabo računskih analiz izognemo dinamičnemu preizkusu vsake izvedenke posebej.
Ključne besede:osebna vozila, vlečna naprava, mehanski preizkus, modeliranje, CAD, metoda končnih elementov
Leto izida:2013
Založnik:[M. Fras]
Izvor:Maribor
UDK:004.89:629.3.028:32(043.2)
COBISS_ID:17505558 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:X2QEY5X2
Število ogledov:1011
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Methodology for determination of the weakest tow hook in the process of homologation
Opis:This thesis describes the methodology of homologation for towing devices in the company RTI, d. o. o. We carried out the validation of the method used for the selection of the weakest towing device in a selected series. The selection is carried out for the need of the homologation test of towing devices. In a series of ten to fifteen devices, we picked the weakest towing device with the help of numerical strength calculations and then tested it in a laboratory with a dynamic test. We found out that we can avoid the dynamic test with the use of numerical analysis in each implementation.
Ključne besede:passenger car, mechanical coupling device, mechanical test, modeling, CAD, finite element method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici