| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PROUČEVANJE PREDNOSTI IN SLABOSTI PODJETJA ZA OBLIKOVANJE POLITIKE PODJETJA
Avtorji:Smrečnik, Sabina (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Smrecnik_Sabina_2013.pdf (11,77 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega seminarja smo najprej predstavili procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Ker pa nas je zanimalo predvsem proučevanje podjetja z opredelitvijo njegovih prednosti in slabosti, smo se posvetili proučevanju prednosti in slabosti podjetja. Opredelili smo tudi pojem politike podjetja ter njene sestavine. Teoretično smo povzeli tudi kako poteka analiza poslovanja na podlagi temeljnih računovodskih izkazov, kjer smo opisali različne metode in poteke analize računovodskih izkazov. Našteli in opisali smo tudi glavne in temeljne kazalnike za presojanje gospodarjenja. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Avto Koletnik d.o.o., ki se ukvarja s prodajo novih vozil znamke Renault in Nissan ter rabljenih vozil. Poleg prodajne ima tudi vrsto poprodajnih aktivnosti, ki jih izvršuje v svojih delavnicah. Matično podjetje je v Mariboru, svojo poslovalnico pa ima v Radljah ob Dravi ter agenta v Prevaljah. S primerjavo enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij in s primerjavo s konkurenčnima podjetjema smo ugotovili prednosti in slabosti našega izbranega podjetja. Analizirali smo tudi zapisano politiko podjetja Avto Koletnik d.o.o.. V zadnjem delu smo pozornost posvetili analizi računovodskih izkazov. Analizirali smo bilanco stanja in izkaz poslovnega izida, predhodno pa smo vse zneske iz računovodskih izkazov prečistili, kar pomeni, da smo s pomočjo letnih indeksov inflacije, inflacijo izločili. Izračunali smo temeljne kazalnike in le-te primerjali med zadnjimi tremi poslovnimi leti ter med konkurenti. Ko smo opravili vsa primerjanja, smo lahko povzeli prednosti in slabosti podjetja Avto Koletnik d.o.o..
Ključne besede:prednosti in slabosti podjetja, politika podjetja, analiza računovodskih izkazov, primerjava enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij, primerjava med konkurenti, temeljni kazalniki za presojanje gospodarjenja.
Leto izida:2013
Založnik:[S. Smrečnik]
Izvor:Radlje ob Dravi
UDK:005.5
COBISS_ID:11554332 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8EZEMGOD
Število ogledov:1127
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF STRENGTHS AND WEAKNESSES OF AN ENTERPRISE FOR FORMULATING ENTERPRISE'S POLICY
Opis:In this diploma seminar, we first presented the planning processes and methods at the level of the company’s policy. Since we were especially interested in the study of the company with regard to its strengths and weaknesses, we focused on this part. We also defined the concept of the company’s policy and its components. We theoretically summarized how business analysis is carried out on the basis of the financial statements, and we described a variety of methods and ways of financial statement analysis. We listed and described the main basic indicators for management assessment. Furthermore, we presented the company Avto Koletnik d.o.o., which is engaged in the sale of new Renault and Nissan vehicles, and used vehicles. In addition to sales, the company also includes many after-sales activities, which take place in its workshops. The parent company is located in Maribor, with a branch office in Radlje ob Dravi and an agent in Prevalje. By comparing phenomena of the same kind from different time periods and by comparing it with competitive companies, we have found the strengths and weaknesses of the selected company. We also analysed the stated policy of Avto Koletnik d.o.o. In the last part, we focused on the analysis of financial statements. We analysed the balance sheet and income statement, whereby we previously filtered all amounts in the financial statements, which means that we excluded inflation with the help of the annual inflation indexes. We calculated the basic indicators and compared them with the indicators of the last three financial years, and with the indicators of competitive companies. When we performed all the comparisons, we were able to summarize the main strengths and weaknesses of Avto Koletnik d.o.o.
Ključne besede:strengths and weaknesses of the company, company's policy, analysis of the financial statements, the comparison of phenomena of the same kind from different time periods, the comparison of competitive companies, basic indicators for management assessment.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici