Naslov: | NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V KOROŠKI OSREDNJI KNJIŽNICI DR. FRANCA SUŠNIKA |
---|
Avtorji: | ID Mori, Marja (Avtor) ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Mori_Marja_2013.pdf (1010,88 KB) MD5: 5D01779756F24AA8802C9D27FBCA375E PID: 20.500.12556/dkum/148b6aa6-10fd-44fc-8f99-b5c99ca4341c
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | V današnjem času je učinkovit način komuniciranja ključnega pomena pri uvajanju in prepoznavnosti blagovne znamke izdelka in podjetja na trgu. Zato je za podjetje nujno, da na trgu nenehno komunicira s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, pa tudi z ostalo javnostjo (lokalno skupnostjo, zaposlenimi in drugimi).
Pri tem je potrebno poznati instrumente marketinškega komuniciranja in jih dosledno izvajati, skladno z načrtovano strategijo in cilji marketinškega komuniciranja v podjetju.
Pomembnosti marketinškega komuniciranja se zavedajo tudi v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Knjižnica je svojo blagovno znamka gradila aktivno vse od svoje ustanovitve v povojnih letih dalje, še posebej do leta 2002, ko je bila ustanovljena kot samostojna knjižnica. Nenehno si prizadeva za ohranjanje zaupanja pri širši javnosti in posledično stremi k pridobivanju novih članov in povečanju obsega storitev pri obstoječih članih.
V obravnavani knjižnici je marketinško komuniciranje zasnovano, pa vendar je glede na njene cilje smiselno posamezne aktivnosti tudi strateško načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih.
Tako bodo cilji marketinškega komuniciranja v knjižnici tudi izmerjeni in lahko bomo ugotovili, ali smo bili pri komuniciranju uspešni. Glede na navedeno področje raziskave je magistrska naloga sestavljena iz dveh glavnih delov. To sta:
- teoretični del, ki obsega temelje ter proces in načrtovanje marketinškega komuniciranja. Predstavljeni so ključni instrumenti marketinškega komuniciranja;
- praktični del, ki je glavna tema magistrske naloge in v katerem smo glede na ključne ugotovitve iz teoretičnega dela predlagali načrt marketinškega komuniciranja v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika.
Pri raziskavi in pisanju magistrske naloge smo zaznali prispevek, ki ga s svojo nalogo lahko podamo obravnavani knjižnici, saj lahko predlagani marketinški instrumenti komuniciranja pomembno vplivajo na rast in razvoj blagovne znamke knjižnice ter pridobivanje novih članov.
Seveda bomo s sistematičnim merjenjem odjemalcev knjižnice izvedeli, katere izmed predlaganih instrumentov komuniciranja bi bilo glede na predlagano terminsko opredelitev njihovega izvajanja smotrno še pogosteje načrtovati ali jih nadgraditi. |
---|
Ključne besede: | Marketinško komuniciranje, načrtovanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem. |
---|
Kraj izida: | Dravograd |
---|
Založnik: | [M. Mori] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-40491  |
---|
UDK: | 659.3 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11414044  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:OB6NDRTU |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.06.2013 |
---|
Število ogledov: | 2278 |
---|
Število prenosov: | 455 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |